۲۱۲۰۰
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۲۱۱
سرپرست سازمان بازنشستگی نیرو های مسلح در دهمین سفر استانی خود ، به همراه معاون توانمند سازی و خدمات رفاهی سابا به استان اصفهان سفر نمود.

سرپرست سازمان بازنشستگی نیرو‌های مسلح در دهمین سفر استانی خود، به همراه معاون توانمند سازی و خدمات رفاهی سابا، رئیس سازمان خدمات درمانی نیرو‌های مسلح استان و رئیس سازمان بازنشستگی نیروی مسلح استان طی روز‌های پنج شنبه  و جمعه ۱۷ و ۱۸ اسفند ماه به استان اصفهان سفر نمود.

در این سفر سردار بهزادی نیا با حضور در شهرستان‌های شاهین شهر و میمه، خمینی شهر و اصفهان با ۴۲ نفر از بازنشستگان، وظیفه بگیران و مستمری بگیران این شهرستان‌ها که ۹ نفر از اعضاء وابسته فراجا حضور داشتند به صورت چهره به چهره دیدار و ملاقات نمودند و ضمن استماع مسائل، مشکلات و درخواست‌های ایرن عزیزان دستورات لازم را برای پیگیری و رسیدگی به مشکلات آنان صادر نمودند.

در ادامه سرپرست سازمان بازنشستگی نیرو‌های مسلح با حضور در منزل ۸ از بازنشستگان، وظیفه بگیران و مستمری بگیران با آنان دیدار و ملاقات نمود که ۲ نفر از اعضای وابسته فراجا مورد دیدار و عیادت واقع گرفتند و سردار بهزادی نیا ضمن ارج نهادن به خدمات ارزشمند این عزیزان در طول سال‌ها خدمت صادقانه، پس از شنیدن دغدغه‌ها و مشکلات آن ها، پیگیری و رسیدگی به درخواست‌های آنان را در دستور کار سازمان قرار دادند.

سردار بهزادی نیا در روز جمعه با حضور در منزل ۷ خانواده از بازنشستگان و شاغلین متوفای دارای فرزند یتیم زیر ۱۵ سال که ۲ خانواده فراجا نیز در این دیدار‌ها مورد عیادت واقع گرفتند گقتگو کردند و ضمن دلجویی از فرزندان یتیم آنان در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفتند و دستورات لازم را برای رسیدگی ویژه به مشکلات آنان صادر نمودند.

سفر سرپرست سابا به استان اصفهانسفر سرپرست سابا به استان اصفهانسفر سرپرست سابا به استان اصفهانسفر سرپرست سابا به استان اصفهانسفر سرپرست سابا به استان اصفهانسفر سرپرست سابا به استان اصفهانسفر سرپرست سابا به استان اصفهانسفر سرپرست سابا به استان اصفهانسفر سرپرست سابا به استان اصفهانسفر سرپرست سابا به استان اصفهانسفر سرپرست سابا به استان اصفهانسفر سرپرست سابا به استان اصفهان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها