۲۱۱۲۹
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
تعداد بازدید: ۷۵
رئیس کانون بازنشستگان انتظامی استان اصفهان از دیدار و سرکشی ۵۵ نفر از اعضای این کانون در اسفند ماه خبر داد.

رئیس کانون بازنشستگان انتظامی استان اصفهان گفت: در دین اسلام به عنوان یک دین کامل و نمونه، افراد بازنشسته، جایگاه بسیار والا دارند و در آیات و روایت های متعدد بر تکریم و احترام به سالمندان تأکید شده است.

سرهنگ بازنشسته نعمت اله دهقانی تصریح کرد: بازنشستگان را هیچ وقت نباید فراموش کرد، بلکه همواره باید زحمات این عزیزان را مورد تقدیر و توجه قرار داد. تغییر نگرش جامعه نسبت به جایگاه افراد بازنشسته و ایجاد روحیه و امید در آنان، به طور قطع دلگرمی جوانان و آینده سازان کشور را به همراه دارد لذا در همین راستا به منظور تکریم و ارتقای روحیه بازنشستگان و مستمری بگیران از سوی مسئولان کانون استان و دفاتر نمایندگی در شهرستان ها با مراجعه به منزل این عزیزان از ۵۵ عضو بازنشسته و مستمری بگیر استان اصفهان در اسفندماه سال جاری دیدار و مشکلات و مسائل بررسی و منعکس و با اهدای لوح و هدایای نقدی از زحمات آنان در مدت خدمت قدردانی به عمل آمد.

دیدار و سرکشی از ۵۵ عضو بازنشسته و مستمری بگیر استان اصفهان در اسفندماهدیدار و سرکشی از ۵۵ عضو بازنشسته و مستمری بگیر استان اصفهان در اسفندماهدیدار و سرکشی از ۵۵ عضو بازنشسته و مستمری بگیر استان اصفهان در اسفندماهدیدار و سرکشی از ۵۵ عضو بازنشسته و مستمری بگیر استان اصفهان در اسفندماه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها