۹۹۵۳
جمعه ۰۴ شهريور ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۹۹۸
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد:
سرلشکر باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دولت، توجه ویژه رئیس جمهور به ارتقاء وضعیت معیشتی کارکنان و پیشکسوتان ستاد کل نیروهای مسلح را خواستار شد.

سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با انتشار مطلبی در صفحه مجازی خود، ضمن گرامیداشت هفته دولت، توجه ویژه رئیس جمهور به ارتقاء وضعیت معیشتی کارکنان و پیشکسوتان ستاد کل نیروهای مسلح را خواستار شد.

متن مذکور به شرح زیر است:
«هفته دولت فرصت مناسبی است تا عملکرد یکساله دولت مردمی که منشا خدمات فراوانی در این مدت کوتاه بوده، برای افکار عمومی به تصویر کشیده شود.
تلاش رئیس جمهور محترم در ارتقاء شاخص‌های سلامت مردم، حضور میدانی در متن حوادث و مشکلات و تلاش مستمر برای بازسازی اعتماد آسیب‌دیده از ناکارآمدی‌های گذشته، موضوعی نیست که از نگاه صاحب‌نظران منصف دور بماند.
ارتقاء توان بازدارندگی کشور به عنوان سیاست محوری نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از حوزه‌هایی است که مورد حمایت و پشتیبانی دولت محترم قرار گرفته است. با این توصیف و با وجود تلاش گسترده اینجانب و همکارانم در راس ستاد کل نیروهای مسلح، مضایق و تنگناهایی در حوزه معیشت کارکنان و پیشکسوتان خدوم و صبور نیروهای مسلح قرار دارد که رفع این مشکلات مستلزم توجه بیشتر رئیس جمهور محترم است و انتظار می‌رود با تدبیر و تصمیم ایشان در اسرع وقت شاهد گشایش‌هایی در این حوزه باشیم.»

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو