۹۹۱۰
سه‌شنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۱۷۶۶
سردار جعفری نسب در دیدار با رئیس گزینش و استخدام فراجا:
سردار جعفری نسب رئیس کانون بازنشستگان انتظامی ج.ا.ایران در دیدار با رئیس گزینش و استخدام فراجا بر لزوم حمایت از فرزندان بازنشستگان در مرحله جذب و استخدام تاکید کرد.

جلسه تعاملی کانون بازنشستگان انتظامی ج.ا.ایران با گزینش و استخدام فراجا با حضور سردار جعفری نسب رئیس کانون، سردار مرادپور جانشین کانون، سرهنگ دانشجو معاون توانمندسازی و خدمات رفاهی کانون برگزار شد.
در این جلسه سردار جعفری نسب در سخنانی گفت: براساس تدابیر هیئت رئیسه محترم فراجا، استخدام فرزندان بازنشستگان همواره در اولویت بوده و پیشکسوتان بازنشسته به پاس سالها تلاش در عرصه نظم و امنیت انتظار دارند، فرزندانشان در مرحله جذب و استخدام مورد حمایت قرار گیرند.
وی افزود: کانون بازنشستگان انتظامی ج.ا.ایران این آمادگی را دارد تا در زمینه جذب و استخدام فرزندان پیکشسوتان با گزینش و استخدام فراجا همکاری نزدیک داشته باشد.
در ادامه این جلسه سرهنگ دستور رئیس گزینش و استخدام فراجا ا اشاره به نگاه مثبت مجموعه در جذب فرزندان بازنشستگان گفت: از مهمترین مشکلات جذب این عزیزان، گاها سن بالا، عدم تطبیق مدرک تحصیلی با مدارک موردنیاز و مسائل پزشکی است.
وی با اشاره به اینکه گزینش و استخدام فراجا در تلاش است طرح عضویابی را در مسیر جذب نیرو مدنظر قرار دهد، افزود: در حال حاضر شیوه جذب عضوگیری است و متقاضیان با حضور در هسته های گزینش مسیر استخدام را طی می کنند. اما در تلاشیم به سمت عضویابی حرکت کنیم تا در جذب جوانان متعهد و توانمند عملکرد مطلوب تری داشته باشیم.
سرهنگ دستور کانون های بازنشستگان را یکی از مراکز مهم برای همکاری در طرح عضویابی عنوان کرد و گفت: کانون ها می توانند به عنوان مرکز گزینش سیار عمل کنند و با دریافت کدعضویابی ما را در جذب نیروهای توانمند کمک کنند.
در پایان این جلسه توافق شد ضمن برگزاری یک همایش سراسری با حضور رئیس گزینش فراجا به منظور اشنایی کانون ها با نحوه و شرایط جذب و استخدام، همکاری های لازم برای رفع مشکلات احتمالی در مسیر جذب فرزندان بازنشستگان انجام گیرد.

انتظار داریم فرزندان بازنشستگان در مرحله جذب و استخدام حمایت شوند

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو