۹۸۶۳
دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۸۴۷
سردار جعفری نسب رئیس کانون بازنشستگان انتظامی ج. ا. ایران به منظور تعامل بیشتر وقدردانی ازتلاش‌های اخیرانجام گرفته توسط اتکا، با ریاست این سازمان دکتر مرتضی اعلمی دیدار کرد.

در این دیدار سردار جعفری نسب با قدردانی از جدیت و تلاش اتکا در مسیر حمایت از بازنشستگان گفت: جامعه بازنشستگان انتظامی از افزایش خدمات، سهولت، یارانه ها و تخفیف های اخیر ارائه شده توسط سازمان فروشگاه های زنجیره یی اتکا که درمدت مدیریت جدید این سازمان صورت پذیرفته است ابراز رضایت دارند.
رئیس کانون بازنشستگان انتظامی ج.ا.ایران باتاکید بربسترسازی وفراهم نمودن امکان اشتغالزائی و بکارگیری فرزندان بازنشستگان در واحدهای تولیدی سازمان اتکا گفت: یکی از دغدغه های جامعه بازنشستگان، بیکاری فرزندان ایشان است که امیدواریم ازسوی سازمان اتکا تدابیری اتخاذشود که در واحدهای وابسته این امرمهم دراولویت قرارگیرد.
تعیین سقف خرید اقساطی کالا توسط بازنشستگان متناسب با قدرت خرید و توان بازپرداخت از طریق فیش های حقوقی، ایجاد ظرفیت شارژ اعتباری کارت حکمت با بازپرداخت اقساط طولانی مدت، همکاری ومساعدت درتوزیع کالاهای سازمان اتکا از طریق تعاونی های بازنشستگان، برنامه ریزی به منظور تحقق ازدواج آسان جهت فرزندان بازنشستگان، افزایش توان خرید با تاکید بر تخفیفات کالاهای مورد نیاز و افزایش میزان تسهیلات خرید لوازم خانگی از دیگر مواردی بود که سردار جعفری نسب در این دیدار عنوان کرد.

دکتر اعلمی:
تضمین قیمت، توجه به کیفیت و استاندارد کالاها و تخفیف مناسب؛ سه هدف اساسی در ارائه خدمات رفاهی اتکاست
______

رئیس سازمان اتکا نیز در این نشست با توجه به نکات اعلام شده از سوی رئیس کانون انتظامی ج.ا.ایران، گفت: شارژ منظم یارانه اتکا در حکمت کارت کارکنان و بازنشستگان در طول ۹ ماهه گذشته، افزایش سرانه یارانه کارکنان، بازنشستگان و عائله تحت تکفل آنان از خرداد ماه سال جاری از۳۵ هزارتومان به ۷۰ هزار تومان و از تیر ماه به ۱۰۰ هزار تومان، ارائه بسته حمایتی در ماه مبارک رمضان در قالب ۲۳ قلم کالای مورد نیاز و با یارانه ۵۰ درصدی به جامعه هدف از جمله مهم ترین اقدامات اخیر اتکا بوده است.
وی با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن کمک معیشتی به جامعه هدف، گفت: در سه ماهه اول سال جاری و بمناسبت آزادسازی خرمشهر، کارت حکمت هر یک از کارکنان و بازنشستگان ن.م. به مبلغ ۵ میلیون ریال و در سه ماهه دوم و بمناسبت عید سعید غدیر، به ازای هر نفر ۲ میلیون ریال شارژ گردید.
دکتر اعلمی از افزایش سقف خرید اقساطی کالاهای مورد نیاز اتکا از ۱۰میلیون ریال به ۲۰میلیون ریال خبر داد و تصریح کرد: در مراحل بعدی این مبلغ افزایش دوباره خواهد یافت.
وی اضافه کرد: در سالجاری سقف خرید کالای لوازم خانگی مورد نیاز از فروشگاههای اتکا از ۲۵۰ میلیون ریال به ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یافت و این امکان ایجاد شد تا در صورت خرید بخشی از این مبلغ توسط مشتریان در هر مرحله، در مراحل بعدی مابقی سقف تعیین شده قابل خرید باشد و در صورت نیاز مشتری، خرید دراین سقف طی مراحل بعدی نیز امکان پذیر باشد.
دکتر اعلمی در خصوص برنامه های اتکا در راستای تشویق ازدواج آسان و کمک به تشکیل خانواده زوج های جوان، تصریح کرد: طرح تهیه جهیزیه به مبلغ یک میلیارد ریال که هم اکنون به صورت آزمایشی درحال اجرا است، در آینده نزدیک و درسراسر فروشگاه های اتکا در استان ها به مرحله اجرا درخواهد آمد.
افزایش سقف تخفیفات خرید کالا از ماهیانه ۱۲۵ هزار تومان به ۳۰۰ هزار تومان با همکاری سابا، اجرای طرح توسعه فروشگاه های اتکا در اماکن استقرار نیروهای مسلح ، فراهم شدن امکان خرید مجازی کالا از شهریورماه در استان تهران ، از دیگر موضوعاتی بود که رئیس سازمان اتکا به عنوان برنامه های این سازمان عنوان کرد.
وی در پایان سخنان خود گفت: سلامت جامعه هدف و تأمین امنیت غذائی با در نظر گرفتن کیفیت و استانداردهای مجاز کالای ارائه شده در فروشگاهها، تضمین قیمت کالاها نسبت به سایرفروشگاه های زنجیره یی در کشور و ارائه تخفیف مناسب به جامعه هدف ، سه موضوع مهم و اساسی مورد تاکید سازمان اتکا در ارائه خدمات رفاهی هستند.
خاطرنشان می شود در پایان این جلسه رئیس کانون بازنشستگان انتظامی ج.ا.ایران و رئیس سازمان اتکا درباره برگزاری اتاق فکرهای مشترک این دو سازمان و استفاده از ظرفیت ها و قابلیت های سازمانی و نیز برگزاری نشست مشترک مسئولین سازمان فروشگاههای اتکا و کانون بازنشستگان به صورت ویدئو کنفرانس در سطح کشوری و با حضور رؤسای اتکا، رؤسای ونمایندگان کانون ها در استانها توافق کردند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو