۹۵۵۲
چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۶۵۸
سردار جعفری نسب در جلسه ویدئو کنفرانس معاونت حقوقی  کانون:
جلسه ویدئو کنفرانس معاونت حقوقی کانون با حضور سردار جعفری نسب، سرهنگ گل عنبر معاون حقوقی کانون بازنشستگان و رؤسای کانون های استانها برگزار شد.

در این جلسه سردار جعفری نسب در سخنانی در خصوص جایگاه دو مولفه حقوقی و معاضدت قضایی کانون در ارتقای رضایتمندی گفت: ارتقای این دو مؤلفه مطمئنا افزایش سرمایه اجتماعی را برای کانون در پی خواهیدداشت.

وی افزود: مشکلات بازنشسته ها در بحث حقوقی زیاد است و این مشکلات در نقطه عطف موضوع یعنی در هنگام تشکیل پرونده است و باید در مسیر کمک به پیشکسوتان، کانون تلاش و جدیت داشته باشد.

رئیس کانون در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از رؤسای کانون ها که با عشق و علاقه و احترام خاص به پیشکسوتان در تلاش و خدمت هستند، افزود: ما در حوزه مسائل حقوقی و معاضدتی برای پیشکسوتان عقب هستیم و باید با تلاش و جدیت در این موضوع رو به جلو حرکت کرده و خدمات بیشتر و بهتری به اعضاء ارائه کنیم.

وی افزود: باید پیوندی بین کانون، وکلا، فرماندهی انتظامی ایجاد کنیم و از ظرفیت های حقوقی فرماندهی انتظامی در پیشرفت این موضوع بهره مند شویم.

سردار جعفری نسب در خصوص تعامل با معاونت حقوقی فراجا نیز گفت: در آینده نزدیک با دعوت از سردار اسکندی و با حضور وکلای همکار در کانون استانها ان شاءالله جلسه ای تعاملی تشکیل خواهیم داد و از طرفیت های حقوقی افراد بهره مند می شویم.

 رئیس کانون بازنشستگان انتظامی ج.ا.ایران در ادامه خطاب به رؤسای کانون استانها، تاکید کرد: با اهتمام به موضوع و مسایل حقوقی اعضاء و حمایت و کمک به طرح های تحول گرایانه در به ثمر رسیدن آن ها تلاش و جدیت نمایند.

سردار جعفری نسب  همچنین به تمرکز کانون بر زمین انبار سر گیلان به منظور ایجاد ارزش افزوده اشاره کرده و گفت: فضای خوبی در این زمین وجود دارد و انشاء ا... از این زمین برای بازنشسته ها و اعضای کانون بهترین بهره مندی ها را ایجاد خواهیم کرد.

با ایجاد رضایتمندی اعضاء بازنشسته باید فضای اعتماد سازی را گسترش دهیم

در ادامه جلسه سرهنگ بازنشسته گل عنبر با اشاره به عملکرد معاوتت حقوقی و معاضدت قضایی کانون، به رایگان بودن خدمات ارائه شده در کانون استانها از جمله در بحث استیفای حقوق، تنظیم لایحه، طرح دعوا و هزینه های کانون بازنشستگان اشاره کرد.

وی شرکت رؤسای کانون در جلسات فرماندهی های انتظامی استان و شهرستان به منظور ارتقای جایگاه حقوقی به نفع بازنشستگان و جذب وکلا و وکالت اتفاقی و وکالت معاضدت، گفت: در شهرستانهای با جمعیت بالا که تا مرکز استان فاصله زیادی دارد در درجه اول از وکلای بازنشسته و یا خانواده آنان و درجه دوم از وکلایی که شایستگی حفظ اسرار دارند استفاده شود.

در پایان این جلسه سردار سهرابی، رئیس کانون استان آذربایجان غربی، سرهنگ بازنشسته امیدیان رئیس کانون سمنان و سرهنگ دوم بازنشسته مهری رئیس کانون استان مرکزی به نمایندگی از سوی سایر رؤسای کانون ها به شرح مشکلات کانون استانها در ارتباط با مسائل حقوقی پیشکسوتان پرداختند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو