۹۵۵۰
چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۷۲۳
سردار جعفری نسب:
جلسه کمیته راهبری ژاندارمری با حضور سردار جعفری نسب، رئیس کانون، معاونان کانون بازنشستگان و اعضای کارگروه برگزار شد.

در این جلسه سردار جعفری نسب رئیس کانون انتظامی ج.ا.ا در سخنانی گفت: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نیروهای انتظامی (شهربانی، ژاندارمری و کمیته انقلاب) از جمله نیروهایی بود که به انقلاب و رهبری وفادار بودند و تاریخ این نیرو مملو از عشق، فداکاری و رشادت به اسلام و انقلاب و مردم است.

وی با اشاره به جایگاه کانون در حفظ کرامت پیشکسوتان افزود: کانون بازنشستگان انتظامی متعلق به همه اعضاء وابسته و اینجا هم خانه عزیزان بزرگوار است و ما هم به عنوان خدمتگزار پیشکسوتان از فرمایشات ارزشمند، ایده ها با روی باز استقبال می کنیم.

وی یادآور شد: بایستی با تشکیل کارگروه ها تجربیات و خاطرات پیشکسوتان در همه عرصه ها و به عنوان مجموعه‌ای ماندگار به نسل های بعدی انتقال یابد. فرزندان این سرزمین بدانند که پدرانشان در راه اسلام و انقلاب و کشور چه ایثارگری هایی داشته و چه حماسه هایی آفریده اند.

در ادامه این نشست صمیمی امیر غرقی در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد شهدای نیروی انتظامی گفت: ژاندارمری در بین نیروهای انتظامی ضمن اینکه بیشترین حضور را در دفاع مقدس داشت بیشترین شهدا را هم تقدیم انقلاب کرد که جا دارد در اینجا یاد این شهیدان بزرگوار را گرامی داریم.

وی خاطر نشان کرد: ژاندارمری با حضور در همه استان ها هم در مقابله با ضدانقلاب و هم در جنگ تحمیلی افتخارات بزرگی را رقم زد که مستند کردن این اقدامات می تواند در انتقال تجربیات به نسل های جوان و از طرفی ماندگاری آن امری ضروری است.

در ادامه امیر اخوین انصاری توضیحاتی در خصوص جمـع آوری اسناد ژاندارمری و توجه به تدوین این اسنـاد ارایه داد.

امیر علی دوستی نیز با تأکید بر تداوم کارگروه های تخصیصی خواستار برگزاری منظم این جلسات شد.

سرهنگ مهندس محمد باقر شکوهی نیز طی سخنانی گفت: بنده اعتقاد دارم که بایستی ایثارگری ها و تلاش ها و حماسه های فرزندان نظم و امنیت به فراموشی سپرده نشود و درخواست ما از کانون این است که نگذارد یاد و خاطره فرزندان این مرز و بوم به فراموشی سپرده شود.

خاطرنشان می شود در پایان این نشست مقرر شد که جلسات کارگروه های ژاندارمری، شهربانی و کمیته با حضور  نمایندگان این نیروها در محل کانون طبق یک برنامه ریزی جدید برگزار شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو