۹۵۱۲
چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۶۷۴
جلسه هم اندیشی پیشکسوتان شهرستان با سرهنگ ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان کاشان روز دوشنبه ۱۰ مرداد ماه در سالن جلسات فرماندهی شهرستان برگزار شد.

در راستای تکریم از بازنشستگان و رسیدگی به مشکلات این عزیزان، نشستی با حضور سرهنگ ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ، جانشین شهرستان ، رئیس عقیدتی و سیاسی ، معاونت نیروی انسانی ، مسئول دفتر نمایندگی شهرستان کاشان و تعدادی از پیشکسوتان روز دوشنبه ۱۰ مرداد ماه در سالن جلسات فرماندهی شهرستان برگزار شد.

در این جلسه رئیس کانون شهرستان گزارشی از وضعیت کانون بازنشستگان شهرستان کاشان و خدمات ارائه شده از قبیل فرهنگی، اجتماعی، معیشتی و رفاهی به بازنشستگان و مستمری بگیران در سال جاری ارائه نمود و گفت: در نظر داریم پس از وقفه ای که در  دو سال گذشته به دلیل شیوع کرونا در انجام امور پیش آمد، عملکردی جبرانی داشته باشیم و به کمک یکدیگر صفحه جدیدی در این باب بگشاییم.

سرهنگ ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان گفت :بازنشستگان و پیشکسوتان در میدان عمل تجربه های خوبی را فرا گرفتند که باید این تجربه ها مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به ضرورت انتقال تجربیات به نیروها و پرسنل جدید، افزود: در مجموعه انتظامی شهرستان باید برنامه‌ای اجرا شود که طی آن انتقال تجربیات از نیروهای بازنشسته و پیشکسوت به جوانان انجام گیرد.

در ادامه، اعضای وابسته دیدگاه‌ها، نظرات و تجربیات خود را درخصوص مسائل مطرح شده بیان کردند.

در خاتمه به پاس قدردانی از خدمات سرهنگ بازنشسته محمد هاشمی سنسنی به پیشکسوتان آن شهرستان با اهداء لوح، تقدیر بعمل آمد.

برگزاری جلسه هم اندیشی با فرماندهی انتظامی شهرستان کاشانبرگزاری جلسه هم اندیشی با فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها