۸۸۴۰
يکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۹۳۶
سرپرست مرکز امور بانوان کانون بازنشستگان انتظامی ج. ا. ایران از تماس تلفنی با یک هزار و ۲۵۹ نفر از بانوان پیشکسوت بازتشسته در یک ماه اخیر خبر داد.

کارمند بازنشسته صغری حصاری‌ها گفت: با تدبیر ریاست محترم کانون، مرکز امور بانوان کانون بازنشستگان انتظامی ج.ا.ایران از اوایل اردیبهشت ماه فعالیت خود را در تهران آغاز کرد.
سرکارخانم حصاریها با اشاره به اینکه فعالیت این مرکز در مرحله اول به ارتباط تلفنی با بانوان پیشکسوت و رصد مشکلات و مطالبات آنها متمرکز است، گفت: از 18 اردیبهشت تا 25 خردادماه با یک هزار و 259 نفر از این عزیزان تماس تلفنی حاصل شد که 955 نفر پاسخگو بودند و مشکلات و درخواست های آنها دریافت و جمع آوری شد.
وی با تاکید بر اینکه طرح تماس تلفنی کانون تا رصد درخواست های همه بانوان پیشکسوت ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: در نظر داریم در هر کانون استان نماینده ای از بانوان انتخاب و برای گسترش و تسریع در این برنامه، واحد امور بانوان بازنشسته را راه اندازی نماییم.
سرپرست مرکز امور بانوان کانون بازنشستگان انتظامی ج.ا.ایران با اشاره به مشکلات و درخواست های عمده بانوان پیشکسوت گفت: براساس جمع بندی صورت گرفته، عمده مشکلات مربوط به بیمه، نحوه پیگیری بیماری های خاص، اماکن رفاهی، نحوه دریافت بنیاد کارت و وام می باشد که در این خصوص اطلاعات و مشاوره لازم داده شده و مشکلات آنها نیز به مبادی ذیربط اعلام گردید.
وی اضافه کرد: 22 نفر از بانوان پیشکسوت، دارای بیماری خاص بودند که مشکلات این عزیزان نیز به مبادی ذیربط اعلام گردید.
سرکارخانم حصاریها در انتها خاطرنشان کرد بانوان پیشکسوت بازنشسته در صورت بروز هرگونه مشکل، ابهام یا سوالی می توانند با شماره 42844272 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو