۸۸۱۳
چهارشنبه ۰۸ تير ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۱۱۲۱
نشست برخط سراسری با حضور سردار جعفری نسب ریاست کانون ج.ا.ا و حجت الاسلام والمسلمین یاری رئیس مرکز فرهنگی خانواده کارکنان فراجا برگزار شد.

نشست برخط سراسری با حضور سردار جعفری نسب ریاست کانون ج.ا.ا حجت الاسلام والمسلمین یاری رئیس مرکز فرهنگی خانواده کارکنان فراجا، معاونین، مدیران کانونها، رؤسای فرهنگی ساعس فراجا و مسئولان فرهنگی کانون بصورت ویدئو کنفرانس در سالن جلسات کانون برگزار شد.
در این نشست سردار جعفری نسب ضمن تقدیر و قدردانی از حمایت های و برنامه ریزی های انجام گرفته توسط ساعس و خیرمقدم به حاضران طی سخنانی گفت: یکی از مهم ترین برنامه های کانون در بخش خدمت به پیشکسوتان، اهداف فرهنگی است که این امر نه تنها در مورد اعضاء وابسته بلکه در خصوص خانواده ایشان هم بایستی تسری پیدا کند.

نشست برخط سراسری رؤسای کانون ها با حضور ریاست کانون و رئیس مرکز فرهنگی و خانواده کارکنان فراجا


سردار جعفری نسب با تأکید بر اینکه برنامه ها می بایستی علاوه بر بار معنوی باعث شور و نشاط پیشکسوتان هم شود یادآور شد: در جهت تحقق برنامه باید با تمام توان تلاش کنیم و بدانیم که این کار خستگی ناپذیر است.
ریاست کانون با اشاره به اینکه ارتباط با جامعه هدف بایستی بادقت وسرعت انجام گیرد، افزود: فرهنگ کار ما باید بر مبنای پاسخگویی آن هم سریع و بی واسطه والبته بدون منت انجام گیرد. بازنشسته بایستی بتواند هر موقع اراده کرد با کانون ارتباط برقرار کند و همه ما هم وظیفه داریم گوش شنوا داشته باشیم و حتی المقدور تلاش کنیم به نیازهایشان رسیدگی کنیم.
سردار جعفری نسب به برنامه ریزی و نظم در اجرای برنامه ها تأکید کرد و خاطر نشان نمود: رؤسای کانون ها مؤظف هستند در سراسر کشور با هماهنگی مسئولان فرهنگی ساعس در راستای تحقق برنامه ها تدوین شده تلاش کنند . خوشبختانه برنامه های خوبی از سوی مرکز فرهنگی خانواده تدوین شده که بایستی با همکاری و همراهی این برنامه ها تحقق یابدتا پیشکسوتان عزیزبتوانند از این برنامه هابخوبی بهره مند شوند.
در ادامه این نشست حجت الاسلام والمسلمین یاری رئیس مرکز فرهنگ خانواده ضمن تأکید برتکریم ،احترام و منزلت بازنشستگان و تشکر از تلاش های انجام شده در کانون انتظامی .ج.ا.ا به تشریح برنامه های این مرکز در جهت ارایه خدمات به اعضاء وابسته پرداخت و گفت: انجام مسابقات قرآنی اعضاء وابسته از مهمترین برنامه های ما در سال جاری است که دوستان بایستی با هماهنگی مسئولان ما در استان هاو حتی در شهرستان هایکوچک هم آنرا برگزار نمایند.
اعزام بیش از 12 هزار نفر از اعضاء وابسته به مشهد مقدس، اعطاء وام بدون بهره جهت عزیمت پیشکسوتان محترم به کربلا معلا ، برگزاری اردوهای بصیرت یک روزه، دیدار و سرکشی ، انجام مسابقات فرهنگی، ارسال پیامک های مناسبتی از مهم ترین برنامه های مرکز است.
ریاست مرکـز فرهنگی خانواده فراجا با تأکیـد به این که مدیران کانون استان ها بایستـی در جهت تحقـق این برنامه ها روحیه مطالبه گری داشته باشند تصریح کرد: امروز ما هر چه داریم مدیون بازنشستگان و پیشکسوتان عزیز است و لذا خدمت به آنان یک افتخار محسوب می شود و بر همین اساس هم با تدبیر ریاست محترم ساعس برنامه ریزی هایی که اشاره کردم تدوین شده است و لذا با یک هم افزایی و هماهنگی می بایستی جهت تحقق این برنامه ها و اجرای مطلوب آن تلاش کنیم.
خاطر نشان می شود مرکز فرهنگی خانواده فراجا در سال جاری با اختصاص اعتبار خوبی و تدوین 12 برنامه اجرایی که به آن اشاره شد در جهت خدمت به اعضاء وابسته هدف گذاری مطلوبی را انجام داده است.که درراستای مطلوب برنامه ها این نشست مجازی برگزارشد.

 

نشست برخط سراسری رؤسای کانون ها با حضور ریاست کانون و رئیس مرکز فرهنگی و خانوادگی فراجا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو