۸۷۰۸
جمعه ۰۳ تير ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۴۹۱
سردار جعفری نسب:
سردار جعفری نسب گفت: همه معاونین، مدیران و کارکنان کانون باید با همدلی، همفکری، همراهی و ارائه ایده های نو با تمام توان و قدرت در خدمت بازنشستگان باشند. این از اصول ما در کانون است.

سردار جعفری نسب در مراسم اختتامیه سیزدهمین همایش سراسری معاونین ستادی و روسای کانون بازنشستگان انتظامی ج.ا.ایران گفت: دلسردی و منفی گرایی در خدمت به بازنشستگان معنا و مفهومی ندارد و همه معاونین، مدیران و کارکنان کانون باید با همدلی، همفکری، همراهی و ارائه ایده های نو با تمام توان و قدرت در خدمت بازنشستگان باشند. این از اصول ما در کانون است.
وی افزود: این که مشکلات را بزرگ ببینیم کار به جایی نمی برد. برای رفع مشکلات باید انقلابی و جهادی عمل کرد و در این راستا هیچ بهانه ای پذیرفتنی نیست.
سردار جعفری نسب با تقدیر از تلاش همه کارکنان کانون که صادقانه و مخلصانه تلاش می کنند، افزود: در بازسازی اعتماد بازنشستگان و برآوردن سهم این عزیزان در زمینه های معیشتی، اجتماعی و فرهنگی از مهم ترین وظایف ما در کانون است. این مهم را باید نهادینه کنیم و در تحقق این حقوق هدف گذاری و برنامه ریزی نماییم.
سردار جعفری نسب در ادامه با تشریح اقدامات صورت گرفته در سه ماهه اخیر گفت: با حمایت های فرمانده محترم فراجا، همراهی و حمایت های هیئت مدیره و نیز همت همکاران عزیز، کارهای خوبی انجام شد و بازخوردهای دریافت شده نشان می دهد اعتماد و نگاه بازنشستگان نسبت به کانون تغییر زیادی پیدا کرده است که البته برای رسیدن به نتیجه مطلوب راه سخت و دشواری در پیش داریم.
وی تصریح کرد: ان شا الله با برنامه ریزی و تدوین یک برنامه منسجم و حمایت هایی که در حال انجام است بتوانیم این امر مهم را محقق کنیم.
رئیس کانون بازنشستگان انتظامی ج.ا.ایران با اشاره به اینکه بازنشستگان امروز در دوران سختی امنیت کشور را بر عهده داشتند، خدمت به آنها را یک نعمت عنوان کرد و گفت: عزت پیشکسوتان خیلی مهم است. همه ما وظیفه داریم با ادبیاتی فاخر با آنان برخورد کنیم و اجازه ندهیم کرامت و احترام آنها خدشه دار شود. با سعه صدر و گوش شنوا تمام تلاش مشکلات این عزیزان را حل نماییم.
سردار جعفری نسب به مطالبه گری درخواست های بازنشستگان از سازمان های درون و برون سازمان اشاره کرد و گفت: به حمدالله اقدامات خوبی در سال جاری هم در ستادکل و هم در فراجا انجام گرفته است. فرمانده محترم فراجا، دستیار ویژه فراجا، عقیدتسی سیاسی، سابا و ساتا حمایت های خوبی دارند که این امر نشان می دهد هماهنگی لازم جهت ارائه خدمت مطلوب به پیشکسوتان وجود دارد.
وی اضافه کرد: این همایش در جوار مرقد مطهر علی بن موسی الرضا(ع) و با هدف همدلی، همراهی، هماهنگی و هم قسم شدن در خدمت به بهترین بندگان خدا برگزار شد و امیدوارم با استعانت از خداوند بزرگ و پشتوانه هشتمین امام شیعیان بتوانیم خدمتگزاری شایسته برای عزیزان پیشکسوت باشیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو