۸۴۱۹
چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۸۵۱
معاون فرهنگی ، اجتماعی و امور پژوهشی کانون در تشریح اقدامات دو ماهه روابط عمومی اعلام کرد:
معاون فرهنگی ، اجتماعی و امور پژوهشی کانون در تشریح اقدامات دو ماهه روابط عمومی از ارسال 880 خبر از اقدامات کانون و دریافت 8 هزار و 659 پیام از اعضای کانون خبر داد.

معاون فرهنگی ، اجتماعی و امور پژوهشی کانون در مصاحبه با خبرنگار ما به تشریح عملکرد روابط عمومی کانون پرداخت و گفت: به طور کلی مسوولیت روابط عمومی یک سازمان انجام فعالیت ارادی، هوشمند، مستمر و عاشقانه با هدف تاثیر گذاری بر مخاطب، اطلاع یابی، اطلاع رسانی، دریافت و تحلیل بازخواهی، تسهیل و تسریع و ارتقاي کمی و کیفی فرایند تصمیم گیری در سازمان است.

دکتر حمید موفق با اشاره تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت روابط عمومی ها به عنوان بهترین نمایانگر اوضاع داخلی سازمان و منعکس کننده چگونگی مسائل سازمان ها، گفت: ایشان در سخنان خود همواره تاکید دارند که «به‌طور هنرمندانه اطلاع‌رسانی کنید تا مردم تا عمق جانشان قبول کنند».

وی در ادامه به تشریح اقدامات روابط عمومی کانون پرداخت و گفت: ما در کانون بازنشستگان انتظامی جمهوری اسلامی ایران، وبراساس سیاست ها وتدابیرریاست محترم کانون مبنی فراهم نمودن بسترهای مناسب درارتباط دوسویه با مخاطبان، روابط عمومی را همواره به عنوان یک پل ارتباطی در جلب مشارکت  و پاسخگویی به مطالبات و خواسته های پیشکسوتان عزیز و همچنین بالابردن سطح باور و تزریق نشاط و امید در میان عزیزان بازنشسته  در نظر گرفته ایم و برنامه هایمان مبتنی بر همین اصل است.

موفق اضافه کرد: سایت خبری کانون به آدرس kbnaja.ir مهمترین کانال ارتباطی ما با بازنشستگان است و کلیه اخبار اقدامات و برنامه های کانون از این طریق اطلاع رسانی می شود.

وی با اشاره به انتشار 880 خبر در دوماه اخیر (15 فروردین تا 15 خردادماه)  از طریق سایت خبری کانون، تصریح کرد: این حجم اخبار اقدامات و برنامه ها نشان از تلاش و جدیت کانون در عرصه خدمتگزاری در سال 1401 دارد.

معاون فرهنگی ، اجتماعی و امور پژوهشی کانون آمار بازدیدکنندگان سایت در دو ماهه اخیر را بیش از 500 هزار نفر عنوان کرد و افزود: 208 هزار و 657 نفر در فروردین ماه، 205 هزار و 482 نفر در اردیبهشت ماه و 121هزار و 704 نفر در نیمه اول خردادماه از سایت بازدید کردند که نشان از اعتماد اعضای کانون به این کانال ارتباطی دارد.

موفق در ادامه کانال سروش را یکی از دیگر از راههای دریافت اخبار رسمی کانون عنوان کرد و گفت: در حال حاضر 20 هزار و 844 نفر عضو این کانال هستند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور پژوهشی کانون سامانه پیامکی کانون را پل ارتباطی دو سویه کانون با اعضا عنوان کرد و گفت: کانون 34 سامانه پیامکی (یک سامانه پیامکی در ستاد و 33 سامانه پیامکی در استانها) دارد که به منظور اطلاع رسانی به پیشکسوتان و نیز دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات این عزیزان راه اندازی شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون 8 هزار و 659 پیام از سوی اعضای محترم کانون به سامانه 300042844 ارسال شده است که 3065 مورد پاسخ به ابهامات و سوالات عمومی از طریق روابط عمومی اقدام و مابقی جهت بررسی و حصول نتیجه به مبادی ذیربط ارسال شده است.

وی به تشریح برنامه های آتی معاونت فرهنگی اشاره کردوگفت: ایجادسامانه نظام پیشنهادات، راه اندازی پادکست (شبکه رادیوی کانون)، ساخت نماهنگ، موشنگرافی، و فرآیندسازی تسریع ارتباط با جامعه هدف از جمله اقدامات می باشد که در دستور کار این معاونت قراردارد که انشالله با تدابیر رئیس کانون بزودی شاهد تحقق آن باشیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو