۸۳۴۲
دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۹۲۶
روابط عمومی کانون، جانشین معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات کانون بازنشستگان انتظامی ج.ا.ایران از راه اندازی سامانه پیامکی عضویت در خیریه کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

 مهندس نوید همراهی در گفت و گو با خبرنگار ما با اعلام اینکه یکی از فعالیت های مهم کانون، کمک خیرانه  به اعضای نیازمند و معسر کانون می باشد گفت : خیریه کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) از حدود 5 سال پیش فعالیت خود را در شروع کرده و در حال حاضر دارای تعداد کثیری از اعضای خیر می باشد که همه ماهه مبلغی را جهت رفع مشکلات اعضای نیازمند، در اختیار کانون قرار می دهند و کانون با در نظر گرفتن شان و منزلت اعضای نیازمند، این مبالغ را در قالب وجوه نقدی، بسته های حمایتی و ... جهت رفع نیازهای اولیه برخی از اعضا و مشکلات پیش بینی نشده هزینه می نماید.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات عضویت در این خیریه ، تکمیل برگ کاغذی وکالت نامه کسر از حقوق به صورت حضوری بوده است افزود : با همکاری سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح، طرحی در خصوص آسان سازی عضویت در این خیریه مطرح شد که پس از برگزاری جلسات مکرر و بررسی راه کارهای مختلف، سامانه عضویت پیامکی مورد پذیرش سابا قرار گرفت و پس از راه اندازی سامانه و تایید صحت عملکرد آن، امروز به صورت رسمی افتتاح شد.

جانشین معاونت فاوا کانون با بیان اینکه در آینده نزدیک می بایست کلیه خدمات قابل ارائه به اعضای کانون به صورت الکترونیکی و مجازی راه اندازی شود گفت : از این پس اعضای محترم کانون (اعم از اعضای وابسته و مستمری بگیران) می توانند بدون مراجعه حضوری به دفاتر کانون و تکمیل برگ وکالت نامه کسر از حقوق، با پیامک عدد 90 به شماره 300042844 راهنمای عضویت در این خیریه را دریافت کرده و پس از انتخاب تعداد ماه و مبلغ مورد نظر، در این کار خداپسندانه شریک شوند.

مهندس همراهی در پایان افزود : اعضای محترم کانون می توانند در صورت داشتن هرگونه مشکل در عضویت و یا لغو عضویت به صورت پیامکی، با کانون استان محل سکونت خود تماس گرفته و موضوع را مطرح تا کارشناسان ما نسبت به رفع مشکل اقدام نمایند. امید است در آینده با بهبود وضعیت معیشت کلیه بازنشستگان، هیچ یک از اعضای محترم کانون نیازمند دریافت کمک های خیرانه نباشند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو