۸۳۳۳
چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۳۰۲
فرمانده انتظامی استان ایلام در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۶ با کارکنان بازنشسته نسوان در محل سالن جلسات فرماندهی دیدار و گفتگو نمود.

فرمانده انتظامی استان ایلام به مناسبت ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و در پی درخواست این کانون در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۶ با کارکنان بازنشسته نسوان در محل سالن جلسات فرماندهی دیدار و گفتگو نمود.
در این دیدار سرهنگ بازنشسته علی بیگ‌زاد رئیس کانون بازنشستگان انتظامی استان، سرهنگ نصرالهی معاون هماهنگ کننده انتظامی استان، سرهنگ شریفی معاونت نیروی انسانی انتظامی استان و سرهنگ اسدی کرد مسئول اداره امور بازنشستگان حضور داشتند، سرهنگ بیگ‍زاد ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات فرماندهی در خصوص بازنشستگان گزارشی از وضعیت کانون، اقدامات صورت گرفته و همچنین مطالبات همکاران بازنشسته ارائه کرد.

در ادامه اعضای شرکت کننده در جلسه نقطه نظرات خود را پیرامون مسائل، مشکلات و مطالبات ارائه کردند.

در پایان فرمانده انتظامی استان ضمن خوش آمدگویی به حاضران، نکاتی پیرامون همکاری اعضای بازنشسته با فرماندهی انتظامی استان و همچنین پیگیری مسائل و مشکلات آنان مطالبی ارائه کرد.

در پایان لوح تقدیر به همراه کارت هدیه به شرکت کنندگان اهدا گردید. لازم به یادآوری می‌باشد این کانون تعداد ۱۸ نفر بازنشسته نسوان دارد که تعداد ۳ نفر از آنان به علت بیماری و مسافرت حضور نداشتند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها