۸۲۷۵
سه‌شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۹۸۶
رئیس کانون بازنشستگان انتظامی ج.ا.ایران در سفر یکروزه به استان گیلان:
رئیس کانون بازنشستگان انتظامی ج.ا.ایران در سفر یک روزه خود به استان گیلان، ضمن بازدید از زمین 25 هکتاری کیاشهر متعلق به کانون با فرماندهان انتظامی و مسئولان محلی دیدار کرد.

سردار جعفری نسب صبح روز دوشنبه 9 خردادماه به منظور بررسی وضعیت زمین 25 هکتاری کیاشهر به استان گیلان سفر کرد.

رئیس کانون بازنشستگان انتظامی ج.ا.ایران  پس از ورود به گیلان، به اتفاق رئیس کانون استان و نماینده استان در مجمع  کانون به سمت زمین  کیاشهر حرکت کرد و از نزدیک وضعیت این زمین، کاربری ها و فاصله آن تا دریا را بررسی نمود.

 

حضور سردار جعفری نسب ریاست محترم کانون بازنشستگان انتظامی در استان گیلان

 

برگزاری جلسه با دهیار و رئیس شورای شهر روستای انبار سر

سردار جعفری نسب پس از بازدید از زمین کیاشهر، به منظور دریافت اطلاعات تکمیلی در این خصوص و دریافت پیشنهادات مسئولان شهرستان جلسه ای با رئیس شورای روستای انبارسر و دهیار آن روستا تشکیل داد.

 

حضور سردار جعفری نسب ریاست محترم کانون بازنشستگان انتظامی در استان گیلان

 

برگزاری جلسه با فرمانده محترم شهرستان آستانه اشرفیه

سردار جعفری نسب در ادامه سفر خود با فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه دیدار کرد.

در این دیدار در خصوص وضعیت زمین، ایجاد امنیت در منطقه، همکاری برای تغییر کاربریهای زمین و حمایت از کانون در سیر ساخت و ساز بحث و تبادل نظر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه ضمن اعلام حمایت از کانون برای بسترسازی اهداف کانون در زمین کیاشهر، اعلام کرد تمام تلاش خود را در مسیر حفظ امنیت اراضی متعلق به کانون بکار می گیرد.

حضور سردار جعفری نسب ریاست محترم کانون بازنشستگان انتظامی در استان گیلان

دیدار با رئیس و کارکنان کانون استان گیلان

رئیس کانون بازنشستگان ج.ا.ایران پس از دیدار با فرمانده شهرستان استانه اشرفیه، از کانون گیلان بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید، سردار جعفری در جلسه ای که در ساعت 16:30 با حضور رئیس کانون استان، نماینده استان در مجمع کانون، کارکنان و تعدای از بازنشستگان استان برگزار شد، بر تکریم و حفظ منزلت  بازنشستگان و ارائه راهکار مناسب در جهت ارتقای معیشت پیشکسوتان تاکید کرد.

سردار جعفری نسب گفت: تلاش داریم با ارائه راهکارهایی برای مشارکت اعضا در امور اقتصادی از طرق مختلف از جمله تشکیل تعاونی ها وضعیت معیشت بازنشستگان را بهبود بخشیم.

وی توجه به وضعیت و مطالبات بازنشستگان را یک اصل اساسی قلمداد و خاطرنشان کرد: حفظ حرمت و منزلت وکرامت بازنشستگان از مهم ترین مواردی است که بایستی مورد توجه ویژه قرارگیرد.

 

حضور سردار جعفری نسب ریاست محترم کانون بازنشستگان انتظامی در استان گیلان

دیدار با فرمانده انتظامی استان گیلان

در آخرین برنامه سفر استانی گیلان، رئیس کانون با سردار ملکی فرمانده انتظامی استان گیلان در مجتمع رفاهی غدیر انتظامی استان دیدار کرد.

در این دیدار سردار جعفری در سخنانی با اشاره به اهمیت  پشتیبانی از اعضای وابسته و توجه به شان و منزلت آنان، خواستار حمایت فرمانده استان از این عزیزان شد.

سردار جعفری نسب همچنین بر تاسیس و راه اندازی یک تعاونی یا فروشگاه ویژه پیشکسوتان در استان تاکید کرد.

سردار ملکی نیز بر حمایت و پشتیبانی از برنامه ها و اهداف کانون در استان گیلان اعلام آمادگی کرد.

 

حضور سردار جعفری نسب ریاست محترم کانون بازنشستگان انتظامی در استان گیلان

 

خاطرنشان می شود در این سفر سردار جعفری نسب دستورات لازم را در جهت ارتباط مستمر کانون استان با دهیاری و شورایاری روستای انبارسر، پاکسازی محیط اطراف زمین، برقراری ارتباط زمین با ساحل، تجمیع سندهای زمین، احیای ویلا و سیلوهای مستقر در زمین با نظر کارشناس خبره، ایجاد 150 الاچیق و لوله کشی اب و گاز برای آنها، ایجاد ده درب جدید در دورتادور زمین، ساخت سرویس بهداشتی و پیش بینی یک باب سوپرمارکت را به کانون استان صادر کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها