۸۰۵۰
سه‌شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۱۰۷۲
رییس کانون بازنشستگان انتظامی ج.ا.ایران:
سردار جعفری نسب با حضور در ساعس فراجا با حجت الاسلام جلیلی، معاون نظارت و بازرسی و سردار بهرامی معاون تبلیغات و روابط عمومی این سازمان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی ،دراین دیدار که سردارمرادپور جانشین کانون بازنشستگان ودکترموفق معاون فرهنگی، اجتماعی و امور پژوهشی حضورداشتند، درخصوص تعاملات بیشتر در زمینه های مختلف و استفاده از ظرفیت های موجود درکانون و ساعس فراجا بحث و تبادل نظر شد.
بنا به گزارش خبرنگارما، دراین دیدارصمیمانه ابتدا حجت الاسلام والمسلمین جلیلی طی سخنانی گفت: بازنشستگان سرمایه هایی هستند که بی توجهی به آنان به مفهوم بی توجهی به افرادی است که درحال حاضر در جایگاه خدمت قراردارند.
معاون نظارت و بازرسی ساعس فراجا، توجه به وضعیت ومطالبات بازنشستگان را یک اصل اساسی قلمداد کرد وخاطرنشان کرد: حفظ حرمت و منزلت وکرامت بازنشستگان از مهم ترین مواردی است که بایستی مورد توجه ویژه قرارگیرد.
دراین دیدار سردار بهرامی معاون تبلیغات وروابط عمومی ساعس فراجا نیز آمادگی این معاونت را درتبادل اطلاعات وتعاملات درزمینه های فرهنگی، تبلیغاتی و رسانه یی اعلام کرد.
برپایه این گزارش سردار جعفری نسب ضمن تشکر و قدردانی ازساعس فراجا گزارشی از وضعیت کانون واقدامات انجام گرفته را ارایه و به تشریح مطالبات بازنشستگان ومستمری بگیران پرداخت.
رییس کانون استفاده ازامکانات رفاهی ساعس به خصوص در مراکز زیارتی، تعامل بیشتر مراکز ساعس در استان ها با روسای کانون،بهره گیری ازامکانات تبلیغاتی بخصوص تبلیغات محیطی، اطلاع رسانی، سمی وبصری و فرهنگی را خواستار شد.
درپایان این نشست سردار مرادپور نیزضمن برشمردن مصوبات ستاد کل در زمینه وظایف ساعس درخصوص بازنشستگان خواستارتحقق این مصوبات شد.
استمرار جلسات با حضور معاونین و ریاست ساعس ناجا، حضورریاست ساعس در همایش مدیران کانون از مصوبات این جلسات بود.

تقویت و ارتقا منزلت بازنشستگان وبهره گیری ازامکانات زیارتی ازمهم ترین مطالبات کانون است

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو