۷۹۲۱
چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۱۳۷۷
برگزاری مراسم تودیع و معارفه رئیس کانون تهران بزرگ:
طی مراسمی با حضور سردار جعفری نسب، سردار مسکنی به عنوان رئیس جدید کانون تهران بزرگ معرفی و از خدمات سردار مرادپور تقدیر شد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس کانون تهران بزرگ با حضور سردار جعفری نسب  رئیس کانون بازنشستگان فراجا برگزار شد.

در این مراسم سردار جعفری نسب در سخنانی با تاکید بر اینکه تکریم بازنشستگان و ارتقای معیشت آنها دو هدف اصلی کانون در سال 1401 است، گفت: همه باید تلاش کنیم تا عشق، نشاط و شادی در پیشکسوتان ایجاد شود.

وی با اشاره به جایگاه رسانه در انتقال مجموعه فعالیت های کانون به اعضا، گفت: یکی از مهمترین مشکلات کانون در این سالها عدم پوشش درست و به موقع اخبار خدمات ارائه شده به بازنشستگان است. این موضوع باعث دلزدگی بازنشستگان از کانون شده است. روابط عمومی نقش بسزای در دیده شدن خدمات و برنامه های ارائه شده دارد.

رئیس کانون فراجا اضافه کرد: امروز در فرماندهی انتظامی ج.ا.ایران اقدام جهادی صورت می گیرد؛ اما چون به صورت غیرمتمرکز است و  انعکاس خبری مناسبی ندارد این احساس را در بازنشستگان ایجاد کرده که کسی حامی آنها نیست.

سردار جعفری نسب با تاکید بر اینکه  از 15 فروردین تا 15 اردیبهشت، سه خدمت بزرگ به بازنشستگان انجام گرفت، تصریح کرد: اعطای بیش از 66 میلیارد تومان در قالب هدیه نوروزی از سوی فرمانده انتظامی ج.ا. ایران، اعطای 10 هزار بسته معیشتی به بازنشستگان نیازمند و دیدار با بیش از 130 نماینده مجلس شورای اسلامی نشان داد که کانون حامی مطمئن و متعهدی برای بازنشستگان می باشد.

وی اضافه کرد: تمامی این خدمات بدون هیچگونه هزینه و بار مالی برای کانون انجام شده است.

رئیس کانون بازنشستگان در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه تمامی برنامه های کانون به صورت جهادی و در مسیر کاهش فشار مالی به بازنشستگان صورت می گیرد، تصریح کرد: یکی از برنامه های سال جاری هدفمند کردن وام هاست. وام ها باید در مسیر ایجاد درآمد حرکت کنند. ایجاد شرکتهای تعاونی و فروشگاههای مجازی یکی از راههایی است که می تواند در این خصوص مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه تهران بزرگ معمولا الگوی سایر استان هاست وباید در ارائه ایده و اجرای ماموریت ها پیشرو باشد، اضافه کرد: روسای کانونها باید از اتاقهای خود خارج شوند و اطلاعات لازم را نسبت به کارکنان و جامعه هدف داشته باشند تا بتوانند اقدامات مناسب شان بازنشستگان انجام دهند.

در انتهای این مراسم، سردار جعفری نسب با تقدیر از سردار مرادپور رئیس سابق کانون تهران بزرگ، سردار علیرضا مسکنی را به عنوان رئیس جدید کانون معرفی کرد.

 

 

 

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها