۷۸۵۵
شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۸۳۵
سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اعطای لوحی از تلاش های بی شائیه سردار سرتیپ محمد علی نوری نژاد معاون هماهنگ کننده انتظامی ج.ا. ایران و رئیس مجمع کانون قدردانی کرد.

سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اعطای لوحی از تلاش های بی شائیه سردار سرتیپ محمد علی نوری نژاد معاون هماهنگ کننده انتظامی ج.ا. ایران و رئیس مجمع کانون قدردانی کرد.
در متن این حکم آمده است:

اعضاء وابسته نیروهای مسلح حاملان فرهنگ و ارزش های ذی قیمت و ماندگار سازمان متبوع اند که در چین از صورت مبارکشان دهها حدیث از تجربه ، مقاومت و فداکاری نهفته و حرمت نهادن به آنان به درستی بیانگر عمق توجه یک ملت به پیشینۀ خود و نشانۀ پاسداشت انسان های سخت کوش و مجاهدی است که تجارب آن ها باید به نسل ها منتقل شوند .
فرمانده معظم کل قوا ( مدظله العالی ) می فرمایند ؛ « اگر در محیط بازنشستگی شور و امید و علاقه ی به کار و شوق به مفید بودن و رضایت مندی وجود داشته باشد مستقیماً اثر آن منعکس می شود روز شاغل ، شاغل همان بازنشسته است ؛ معظم له همواره بر حفظ و بهبود منزلت و معیشت بازنشستگان و استفاده پیوسته از توان فکری ، قوای جسمانی و بکارگیری این سرمایه عظیم در عرصه¬های مختلف و مورد نیاز انقلاب اسلامی تأکید فرموده¬اند . »
به استناد گزارش بازرسی سال 1400 بازرسی و ایمنی ستاد کل نیروهای مسلح ، اقدامات جنابعالی در پشتیبانی و هدایت قرارگاه تابان انتظامی و حمایت از مرکز و کانون امور وابستگان انتظامی و پای کار آوردن منابع و ظرفیت های سازمانی برای کمک به بهبود وضعیت رسیدگی به امور وابستگان آن سازمان چشمگیر بوده است . ضمن این که تداوم اهتمام جناب عالی و همکارانتان در ارتقاء منزلت و معیشت اعضاء و خانواده های محترم وابستگان و حمایت و تبعیت از سیاست، برنامه و جهت گیری های قرارگاه تابان ستاد کل نیروهای مسلح ، ذیل هدایت های حکیمانه فرمانده معظم کل قوا ( مدظله العالی ) درراستای رفع دغدغه معظم له نسبت به اعضاء وابسته مورد تأکید و انتظار است .
به مصداق فرموده شریف : « من لم یکشر المخلوق لم یشکر الخالق » بر خود فرض می دانم از تلاش های بی شائبه آن سردار سرافراز به نمایندگی از تمامی فرماندهان ، رؤسا و مدیران ساعی انتظامی در توجه به امور وابستگان تقدیر و تشکر نموده و در پرتو مهریزدان ، توفیقات همه جانبه و روزافزون توأم با سلامتی و سعادت را از ایزد منان در ظل عنایات خاصه حضرت ولی عصر ( عجل ا... تعالی فرجه الشریف ) و تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز ( مدظله العالی ) برایتان مسئلت نمایم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو