۷۸۳۰
دوشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۱۳۵۴
سردار جعفری نسب رئیس کانون بازنشستگان انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور پیگیری مطالبات بازنشستگان با سردار محمد اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.


در این جلسه که سردار ولی الله بهزادی نیا جاشین سابا و عضو هیئت مدیر کانون، سردار مرادپور جانشین کانون بازنشستگان، سردار فودازی نماینده تهران در مجمع کانون و سرهنگ بازنشسته عمادی سرپرست کانون تهران بزرگ نیز حضور داشتند، سردار جعفری نسب در سخنانی به تشریح وضعیت بازنشستگان، مشکلات و نیازمندی ها و نیز مطالبات آنها به ویژه اجرایی نشدن حکم تبصره ۳ماده ۱۱۷ق خ کشوری، لایحه دائمی شدن متناسب سازی حقوق ومیزان افزایش ده درصدی حقوق بازنشستگان متناسب بانرخ تورم سالیانه پرداخت.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر اینکه مجلس همواره حامی بازنشستگان می باشد، گفت: این طرح در حال حاضر در دولت است و هنوز لایحه ای در خصوص همسان سازی به مجلس ارائه نشده و نیاز است تا کانون از طریق وزارت دفاع پیگیر موضوع باشد.
در پایان این جلسه نامه مطالبات حقوق بازنشستگان که با امضای سردار جعفری نسب رئیس کانون، رئیس کانون تهران و نماینده استان در مجمع کانون، تهیه شده بود به ایشان تقدیم شد.

دیدار سردار جعفری نسب با نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو