۶۲۲۷
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰
تعداد بازدید: ۱۰۳۵
در سفر رئیس جمهور کشورمان به استان قم، معاون هماهنگ کننده وزیردفاع تکریم و رسیدگی به مشکلات پیشکسوتان و بازنشستگان نیروهای مسلح استان قم در دستور کار خود قرار داد.

رئیس کانون بازنشستگان استان قم گفت: پس از اطلاع از سفر رئیس جمهور به قم در روزهای 9 و 10 دی ماه، مسئولان استانی جلسات هماهنگی با دفتر ریاست محترم جمهوري برگزار کردند و متعاقب آن در تاریخ 7 دی ماه طی دو نامه مجزا از سوی فرماندهان نیروهای مسلح استان و ساتای استان، به روساي کانون هاي بازنشسـتگان اعلام شد که در روزهای 9 و 10 دی ماه به منظور تشریح مشکلات و نیازمندی های بازنشستگان و نیز پاسخ به سوالات این عزیزان در ساختمان الغـدیر وزارت دفاع حضور یابند.
سرهنگ بازنشسته ابوالفضل شجاعی افزود: در روز 8 دی ماه، سازمان بازنشستگی از ما خواست تا یکی از معسرین ناجا را برای دیدار معرفی نماییم. بازنشسته قطع نخاع نصراله محمدي را برای این منظور معرفی کردیم. همان شب با حضور امیر شعبانی معاون هماهنگ کنننده ودجا، نماینده وزیر دفاع در استان و مدیر کل ساتا با ایشان ملاقات کردیم. در این دیـدار معاون وزیر و مدیر کل ساتا ضـمن دلجوئی، به طور مجزا هدایایی به ایشان اعطا کردند. ضمن اینکه معاون وزیر ، دستور بکارگیري یکی از فرزندان بیکار این بازنشسته معسر را صادر نمود.
وی با اشاره به حضور تمامی مسئولان بازنشستگی نیروهای مسلح در روزهای 9 و 10 دی ماه در ساختمان الغدیر وزارت دفاع برای پاسخ به ابهامات بازنشستگان و رفع مشکلات آنها گفت: در روز نهم دی ماه، جلسه ای با حضور معاون هماهنگ کنننده وزیر دفاع امیر شعبانی، دکتر دشتی زاده نماینـده وزیر و ارشد ودجا، رئیس ساتا،رئیس سابا، مدیر فروشـگاه اتکا، کلیه مسـئولین ودجا در اسـتان، معاونین نیروي انسانی سـپاه و آجا استان، مدیر امور بازنشستگان ناجا استان و روساي چهارگانه کانونها در مجتمع فرهنگی الغدیر برگزار شد و امیر شعبانی درباره وضعیت کلی ساتا، اتکا و مشکلات موجود در حوزه بازنشستگان مباحثی را مطرح کرد.
رئیس کانون بازنشستگان استان قم اضافه کرد: در این جلسه طی یک سخنرانی درباره نارضایتی بازنشسـتگان از عـدم همسان سازي حقوق نیروهاي مسـلح با سایر وزارتخانه ها، نارضایتی از افزایش بی رویه برای دارو، بیکاری فرزندان، عدم رضایت از تسهیلات اتکا و ... و جوي که امروز در فضـاي مجازي و گروه هاي مختلف بازنشسـتگان مطرح می باشـد صـحبت کردم و این موضوع را به عنوان یک تهدیـد و احتمـال وقوع آسـیب عنوان نمودم.
وی افزود: در انتهای این جلسه از کارگروه هاي سـپاه، و ناجا، آجا و ودجا خواسته شد تا در محل هاي از پیش تعیین شده حضور یابند، به بررسـی درخواسـت هـاي مراجعین بپردازنـد و در صورتیکه خواسـته آنـان در حیطه ودجـا بود ضـمن تاییـد و اظهـار نظر در گزارش آنـان فرد را جهت ملاقات بـا معاون وزیر هـدایت نماینـد.
سرهنگ بازنشسته شجاعی در انتها خاطرنشان کرد: در دو روز حضور رئیس جمهور در قم، کانون بازنشستگان ناجا و سایر بخش های مرتبط با این حوزه پذیرای بازنشستگان بودند. در این مدت 17 بازنشسـته ناجا را که درخواست وام و یـا شـغل براي فرزنـدشان را داشـتند به معـاون محـترم هماهنـگ کننـده ودجـا معرفی نمودم که براي آنـان دستورات مناسبی را صادر شد.

توجه ویژه رئیس جمهور به پیشکسوتان نیروهای مسلح در قم

توجه ویژه رئیس جمهور به پیشکسوتان نیروهای مسلح در قم

توجه ویژه رئیس جمهور به پیشکسوتان نیروهای مسلح در قم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها