۶۱۱۳
چهارشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۰
تعداد بازدید: ۱۱۲۲
جلسه هماهنگی مدیران ستادی و کارشناسان فاوا کانون استان ها با حضور سرهنگ پاسدار بازنشسته محمد حیدری فر معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات کانون، روز دوشنبه 6 دی ماه به صورت برخط و بر بستر نرم افزار بومی سازی شده، برگزار شد.

در این جلسه ابتدا معاون فاوای کانون با شاره به اهداف و برنامه های کلان معاونت و اقداماتی که در جهت توسعه و پایداری سامانه های نرم افزاری و سخت افزاری کانون، در راستای ارائه خدمات مطلوب و برخط در دست اقدام است گفت: مهمترین وظیفه معاونت فاوا، ایجاد بستر های لازم به منظور ارائه خدمات عادلانه به اعضای کانون می باشد و می بایست در این راستا کلیه ابزارهای نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز سایر رده های کانون، تهیه و در اختیارشان قرار گیرد.

مهندس نوید همراهی کارشناس ارشد معاونت فاوا کانون نیز با تشریح عملکرد سامانه برخط کانون گفت: از امروز این امکان فراهم است تا جلسات استانها به صورت آنلاین در کانون برگزار شود.

وی با اشاره به نقش و جایگاه کارشناسان فاوا در تسریع امور کانون گفت: یکی از مهمترین وظایف کارشناسان فاوا، حفاظت از اطلاعات اعضای وابسته و مستمری بگیران ناجا می باشد و کلیه همکاران معاونت فاوا در ستاد کانون و کانون استان ها می بایست تمام تلاش خود را در جهت حفاظت از این اطلاعات به کار گیرند.

در ادامه مهندس اردلان گشتاسب مدیر سخت افزار و مخابرات و مهندس علیرضا هاشمی مدیر زیرساخت و شبکه و مهندس پریسا سروری مدیر نرم افزار، به منظور یکسان سازی اطلاعات، به تشریح آخرین دستورالعمل ها و نحوه اجرای برنامه ها پرداختند.

جلسه هماهنگی فاوای کانون بازنشستگان ناجا به صورت برخط (مجازی) برگزار شد

جلسه هماهنگی فاوای کانون بازنشستگان ناجا به صورت برخط (مجازی) برگزار شد

 

جلسه هماهنگی فاوای کانون بازنشستگان ناجا به صورت برخط (مجازی) برگزار شد

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو