۵۷۵۲
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰
تعداد بازدید: ۱۳۴۵
رئیس هیئت ورزشی بازنشستگان ناجا خبر داد:
مدیر ورزش و سلامت معاونت فرهنگی و اجتماعی و امور پژوهشی و رئیس هیئت ورزشی بازنشستگان ناجا از اختصاص یک هزار و ۸۵۲ دست لباس و کفش ورزشی به فعالان ورزش صبحگاهی خبر داد.

سرهنگ بازنشسته رضا کرامتی گفت: کانون بازنشستگان ناجا به منظور تقویت روح مشارکت در برنامه‌های جمعی، ایجاد انگیزه برای تحرک در حفظ سلامتی و تندرستی در بازنشستگان، ایجاد تعلق خاطر نسبت به کانون، ایجاد نشاط و شادابی و کاهش هزینه‌های ناشی از بیماری‌های جسمی همه ساله ایستگاه‌های سلامت را در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف فعال می‌کند.

وی افزود: این برنامه که از سال ۱۳۹۲ با استقبال خوب بازنشستگان شده است که در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ به دلیل شیوع کرونا و برابر مصوبه هیئت مدیره کانون متوقف و به بعد از فروکش کردن بیماری کرونا موکول شد.

رئیس هیئت ورزشی بازنشستگان ناجا با اشاره به اختصاص اعتبار ایستگاه‌های سلامت برای تجهیز تیم‌های ورزشی استان‌ها گفت: در سال ۹۹ طبق ابلاغیه‌ای به استان ها، برای ۸۲۸ بازنشسته‌ای که در تیم‌های ورزشی فعال بودند لباس و کفش ورزشی اعطا شد.

وی تصریح کرد: در سال جاری، تجهیز ورزشکاران بازنشسته فعال در ایستگاه‌های سلامت مدنظر قرار گرفت و با توجه به اعتبار مصوب یک هزار و ۸۵۲ دست لباس و کفش ورزشی به این امر اختصاص یافت و توانستیم به ۵۰ درصد فعالان ایستگاه‌های سلامت لباس و کفش ورزشی تحویل دهیم.

کرامتی در انتها خاطرنشان کرد: در صورت تصویب برنامه سال آتی، ۵۰ درصد افراد باقیمانده این طرح، در سال ۱۴۰۱ تجهیز خواهند شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو