۵۶۲۲
سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰
تعداد بازدید: ۱۰۶۱
سردار شرفی در جلسه هماهنگی برگزاری اولین کنگره ملی شهدای ناجا:
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، با بیان اینکه شهیدان نیروی انتظامی در حفظ و تامین امنیت کشور نقش به سزایی دارند، گفت: گفتمان سازی جامعه با ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری بخصوص به نسل جوان بسیار حائز اهمیت است.

سردار محمد شرفی در جلسه هماهنگی برگزاری اولین کنگره ملی شهدای ناجا (13 هزار شهید) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تشکر و قدردانی از زحمات کارکنان نیروی انتظامی که در اقصی نقاط کشور شبانه روز در حال خدمات رسانی به مردم میهن اسلامی در راستای تامین و حفظ نظم و امنیت هستند، گفت: پروردگار متعال را شاکریم که توفیق خدمت به خانواده های گرامی شهدا را به ما داده است.

وی با بیان اینکه هیچ سرمایه ای بالاتر از شهادت نیست ، تصریح کرد: در قرآن کریم، احادیث، روایات و تاکیدات اهل بیت (ع) و بزرگان خاصه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر این مهم تاکید شده است.

این مقام ارشد انتظامی بر آشنایی با سبک و سیره زندگی خانواده شهدا تاکید و خاطر نشان کرد: شهیدان نیروی انتظامی در حفظ و تامین امنیت کشور نقش به سزایی دارند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، یادآور شد: ملت ایران برای یک آرمان بزرگ انقلاب کرد و برای حفظ آن تا پای جان ایستاد همانگونه که در دوران 8 ساله دفاع مقدس هم حتی دشمن نتوانست یک وجب از خاک میهن اسلامی ما را تصرف کند.

سردار شرفی در ادامه به بخشی از  فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد که فرمودند: «ملتی که شهادت را می پذیرد اسارت ندارد» و عنوان داشت: شهدای گرانقدر بر این مهم باور داشتند و با نثار جان خود که بالاترین سرمایه شان بود نگذاشتند تا ما اسارت بکشیم که باید قدردان این عزیزان باشیم و به نحوی عمل کنیم تا شرمنده شهدا نشویم.

این مقام عالی انتظامی، با تاکید بر اینکه برگزاری اینگونه کنگره های ملی شهدا موجب ترویج روحیه انقلابی، فرهنگ ایثار و شهادت می شود، خاطر نشان کرد: باید با بهره گیری از سیره عملی این عزیزان ادامه دهنده راه شهدا در همه عرصه های زندگی باشیم.

وی بر لزوم گفتمان سازی جامعه با ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری به خصوص به نسل جوان تاکید و افزود: با این مهم می توان در برابر هجمه های مختلف و تهاجمات دشمنان مصونیت پیدا کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو