۵۱۲۸
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰
تعداد بازدید: ۵۰۷۱
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه بازنشستگان و جانبازان و مستمری بگیران ناجا از راه اندازی سامانه پیامکی 30002126 جهت تسهیل مراحل و فرآیند ثبت درخواست عضویت و دریافت تسهیلات این صندوق خبر داد.

سرهنگ بازنشسته خسرو نیک نامی با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی و همکاری سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح سامانه پیامکی 30002126 از اول مهر ماه سال جاری راه اندازی شده است و کلیه همکارانی که به تازگی به افتخار بازنشستگی نایل گردیده و یا همسران مستمری بگیر کارکنان متوفی که عضو این صندوق نمی باشند، می توانند با ارسال عدد 1 به سرشماره پیامکی 30002126 عضویت خود را در صندوق ثبت نمایند و از تسهیلات وام قرض الحسنه بهره مند شوند.
وی با اعلام تک شعبه ای بودن و قرار گرفتن محل استقرار صندوق در تهران گفت: یکی از مشکلات اعضا، عدم دسترسی حضوری به صندوق می باشد. لذا در راستای ایجاد راه های ارتباطی مختلف، علاوه بر راه اندازی سامانه پیامکی 30002126، تارنمای صندوق (وب سایت) به نشانی www.habib110.ir فعال شده و اعضای صندوق می توانند آخرین اخبار و اطلاعات صندوق را از این تارنما دریافت نمایند.

سامانه پیامکی صندوق قرض الحسنه بازنشستگان و جانبازان و مستمری بگیران ناجا(حبیب بن مظاهر) راه اندازی شد


نیک نامی با اشاره به تغییر خطوط تلفن صندوق از آنالوگ به دیجیتال گفت: نظر به راه اندازی سامانه تلفنی گویای صندوق به شماره 67226000 (021) که در ساعات اداری پاسخگو می باشد، بازنشستگان و مستمری بگیران محترم می توانند جهت کسب اطلاعات مورد نیاز، با شماره مذکور تماس حاصل کرده و یا به منظور اخذ راهنمایی، عدد 9 را به سرشماره پیامکی 30002126 ارسال نمایند.
مدیرعامل صندوق با بیان اینکه مهمترین وظیفه این صندوق، تلاش در جهت توسعه ارائه خدمات مطلوب و مورد انتظار به اعضای محترم و بهره مندی بهنگام استفاده از تسهیلات وام درخواستی می باشد گفت: هم اکنون به یاری خداوند متعال و با همت تعداد کثیری از اعضای خیّر صندوق که بدون دریافت وام، سالیان متمادی است که حق عضویت ماهانه پرداخت می کنند و این اقدام خداپسندانه آنان موجب تقویت توان مالی صندوق گردیده، درخواست وام اعضاء در همان ماه به آنان پرداخت می شود. امید است بتوان همواره قدمی هر چند کوچک در راستای تکریم و ارزش نهادن به خانواده بزرگ پیشکسوتان ناجا برداشت.

 

سامانه پیامکی صندوق قرض الحسنه بازنشستگان و جانبازان و مستمری بگیران ناجا(حبیب بن مظاهر) راه اندازی شد

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو