۴۸۳۵
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰
تعداد بازدید: ۵۱۰
سرهنگ موحدنژاد معاون فرهنگی اجتماعی و امور پژوهشی کانون بازنشستگان ناجا از مشارکت یک هزار و ۶۶۲ نفر در بازسازی عتبات عالیات در مهرماه خبر داد و گفت: اعضا کانون در این مدت ۵۵۷ میلیون و ۴۲۵ هزار و ۲۳ ریال برای اجرای این طرح خداپسندانه کمک کردند.

سرهنگ موحدنژاد معاون فرهنگی اجتماعی و امور پژوهشی کانون بازنشستگان ناجا از مشارکت یک هزار و 662 نفر در بازسازی عتبات عالیات در مهرماه خبر داد و گفت: اعضا کانون در این مدت 557 میلیون و 425 هزار و 23 ریال برای اجرای این طرح خداپسندانه کمک کردند.
وی با اشاره راه اندازی سامانه ثبت مشارکت الکترونیکی بنا به درخواست ستاد بازسازی عتبات عالیات و به منظور مشارکت داوطلبانه اعضای محترم کانون بازنشستگان ناجا، گفت: در شهریورماه نیز یک هزار و 612 نفر با پرداخت 559 میلیون و 985 هزار و 23 ریال در این طرح شرکت کرده بودند.
سرهنگ موحدنژاد در خصوص نحوه مشارکت در این طرح نیز گفت: پیرو جلسه بررسی ایجاد زمینه های مشارکت داوطلبانه اعضا در بازسازی عتبات عالیات و گسترش صحن مطهر حضرت امام حسین علیه السلام و سایر عتبات مقدسه عراق، کانون بازنشستگان ناجا با در نظر گرفتن شیوه نامه های بهداشتی و به منظور پرهیز از مراجعه حضوری اعضا جهت ثبت درخواست مشارکت در این طرح خداپسندانه، اقدام به راه اندازی سامانه پیامکی مشارکت داوطلبانه اعضای کانون در بازسازی عتبات عالیات نمود.
وی تصریح کرد: در این طرح، داوطلبین می توانند به هر مبلغ و هر تعداد ماه که مورد نظرشان می باشد، درخواست خود را از طریق سامانه پیامکی ثبت نمایند تا پس از کسر از فیش حقوقی آنان، مبالغ جمع آوری شده به صورت مستقیم به حساب ستاد بازسازی عتبات عالیات واریز شود.
خاطرنشان می شود علاقه مندان به مشارکت در این طرح جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند عدد 9 را به سرشماره 300042844 ارسال نمایند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو