۲۲۴۴
سه‌شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
تعداد بازدید: ۸۳۵
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ديدار با یکی از بازنشستگان استان
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ديدار با سرهنگ بازنشسته محسن راک گفت: تکريم بازنشستگان در جامعه بايد به شکل يک فرهنگ درآيد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان به منظور تکريم و ارتقاي روحيه بازنشستگان در روز سه شنبه 24 فروردین ماه با حضور در منزل سرهنگ بازنشسته محسن راک، با ايشان ديدار و گفت و گو کرد.

سردار احمد طاهری  در اين ديدار در  سخناني با بيان اين که بازنشستگان چشم و چراغ نيروي انتظامي هستند، گفت: بازنشستگان در سال هاي خدمت، زحمات فراواني را براي رشد و اعتلاي نيروي انتظامي کشيده اند و ما امروز بايد قدردان تلاش بي دريغ آن ها باشيم .

وي افزود: تکريم بازنشستگان در جامعه بايد به شکل يک فرهنگ درآيد و همه خود را موظف به پاسداشت زحمات و خدمات بازنشستگان بدانند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  در ادامه گفت: نيروي انتظامي و کانون بازنشستگان ناجا همواره تلاش کرده اند آنچه در توان دارند و ظرفيت هاي قانوني اجازه مي دهد براي بهبود وضعيت بازنشستگان انجام دهند و در آينده نيز اين مسير را با قدرت ادامه خواهند داد.

در پايان اين ديدار صميمانه، سردار طاهری پس از شنيدن دغدغه ها و مشکلات سرهنگ بازنشسته محسن راک، دستورات لازم را جهت بررسي و پيگيري صادر و به رسم يادبود هدايايي به ايشان اعطا کرد.

ديدار با سرهنگ بازنشسته محسن راک

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها