۱۴۷۴۶
شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۵۷۱
سردار رادان در نشست صمیمی فرمانده کل انتظامی ج.ا.ا با پیشکسوتان خوزستان:
نشست صمیمی فرمانده کل انتظامی ج. ا. ا با پیشکسوتان خوزستان  با ۲۶ پیشکسوت بازنشسته ۱۹ اسفند ماه در مجتمع خدمات رفاهی الغدیر اهواز برگزار شد.

نشست صمیمی فرمانده کل انتظامی ج.ا.ا. با پیشکسوتان خوزستان با حضور سردار بهمن کارگر  رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، سردار صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان، سردار خاکباز فرمانده مرزبانی استان رییس کانون بازنشستگان و نماینده مجمع در کانون  برگزار گردید.

در این مراسم، سرهنگ بازنشسته سالمی رییس کانون استان خوزستان به بیان مشکلات اعضای وابسته به ویژه در بحث  اشتغال و ازدواج فرزندان، هزینه های درمانی و ... پرداخت.

در ادامه تعدادی از بازنشستگان دیدگاه های خود را مطرح و آمادگی خود را برای همکاری با فراجا در ماموریت های مختلف اعلام نمودند.

 سردار رادان نیز  ضمن تبریک ایام و اعیاد شعبانیه، گفت: شما پیشکسوتان کوله باری دارید که باید توشه ی آخرت باشد در شرایطی خدمت کردید که در تصور نمی گنجد. خداوند به زحمات شما ارج می گذارد و قدرشناس زحمات شما هستیم.

وی با تاکید بر اینکه به گذشته خود افتخار کنید، گفت: ما به تجربه شما احتیاج داریم و امیدواریم این تجربه های گران را در اختیار ما قرار دهید. 

سردار رادان در ادامه افزود: مشکلات بازنشستگان را می دانیم و در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت های قانونی مسائل و مشکلات شما را واکاوی و به نوعی رفع کنیم.

 

برگزاری نشست همدلی  فرمانده کل انتظامی ج . ا.ا. با پیشکسوتان خوزستان
 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها