۱۴۶۱۹
يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۱۳۴
ضیافت خانوادگی غرب استان تهران همزمان با اعیاد شعبانیه با حضور 30 بازنشسته و مستمری بگیر به همراه خانواده جمعا 130 نفر در تالار شباهنگ شهریار برگزار شد.

در این ضیافت که با هدف تکریم از بازنشستگان برگزار گردید، رئیس کانون بازنشستگان استان در سخنانی ضمن خیرمقدم به حاضران، در گزارشی، عملکرد کانون و برنامه هاي آتی را تشریح کرد.

در این مراسم ضیافت حجت السلام و المسلمین لمردی حسنی رئیس عقیدتی سیاسی استان و معاونین ستادی و همچنین سرهنگ بازنشسته پرویز سیفی نماینده کانون غرب استان تهران و سرهنگ نادی رئیس اداره فرهنگی عقیدتی سیاسی غرب استان تهران حضور داشتند.

خاطرنشان می شود در انتهاي این مراسم مسابقه فرهنگی برگزار شد و همچنین در خاتمه به همه بازنشستگان یک بسته فرهنگی به ارزش  300 هزار تومانی به حاضرین اعطا گردید.

برگزاری ضیافت خانوادگی غرب استان تهران با حضور 30 بازنشسته و خانواده آن‌هابرگزاری ضیافت خانوادگی غرب استان تهران با حضور 30 بازنشسته و خانواده آن‌هابرگزاری ضیافت خانوادگی غرب استان تهران با حضور 30 بازنشسته و خانواده آن‌هابرگزاری ضیافت خانوادگی غرب استان تهران با حضور 30 بازنشسته و خانواده آن‌هابرگزاری ضیافت خانوادگی غرب استان تهران با حضور 30 بازنشسته و خانواده آن‌ها

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها