۱۴۴۴۵
سه‌شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۳۶۱
جانشین هماهنگ کننده فراجا:
 جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا گفت: دشمن در بخشهای فرهنگی، اجتماعی برنامه ریزی و هجمه هایی کرده است اما زمینه ای که در شرایط تهدید می تواند یاریگر باشد، فرهنگ قرآنی است.

سردار محمد شرفی در مراسم پایانی نخستین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه اعضای وابسته و خانواده های کارکنان فراجا در مشهد افزود: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص استحاله فرهنگی هشدارهای جدی و مطالب ارزنده ای ارائه داده اند و دشمنان اگر می‌توانستند در استحاله فرهنگی نتیجه بگیرند در استحاله سیاسی نیز به اهداف خود می رسیدند زیرا مسایل سیاسی ارتباط مستقیم با موضوع فرهنگ دارد.

وی اضافه کرد: هرکس به قرآن و ائمه اطهار علیهم السلام توسل کند گمراه نمی شود و این کتاب آسمانی گنجینه بزرگی است و ترویج فرهنگ قرآنی مهمترین مولفه تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی است.

رییس مرکز فرهنگی خانواده کارکنان فراجا نیز در این مراسم گفت: توجه به مسایل قرآنی محور توسعه پلیس هوشمند است.

حجت الاسلام عباسعلی یاری افزود: توجه به مسایل قرآنی یک ضرورت و زیرساخت صیانت از نهاد خانواده است و در این مسیر فراجا با اهتمام جدی، برنامه ریزی هدفمندی برای تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی در اولویت بندی اهداف عالی خود دارد.

وی اضافه کرد: در مسابقات سراسری قرآن کریم که به مدت سه روز در مشهد برگزار شد ۶۰۴ شرکت کننده حضور داشتند که ۵۵۴ نفر به مرحله سراسری راه یافتند.

فرهنگ قرآنی خنثی کننده هجمه های دشمنان است

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو