۱۴۴۲۹
سه‌شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۱۰۶
به مناسبت ایام شعبانیه ضیافت خانوادگی شهرستان کاشان با حضور ۸۱ خانواده بازنشسته و مستمری بگیر (جمعا ۳۰۰ نفر) در سالن سپاه کاشان برگزار شد.

در این ضیافت که باحضور سرهنگ ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی کاشان، روسای عقیدتی و سیاسی،حفاظت اطلاعات،معاون نیروی انسانی و مسئول دفتر نمایندگی شهرستان کاشان در تاریخ ۷ اسفندماه در سالن سپاه کاشان برگزار گردید.

در این مراسم سرهنگ کاکاوند در سخنانی ضمن خیرمقدم به حاضران گفت: اعضای وابسته گنجینه تجربه هستند و شایسته است تکریم و بهره گیری از تجربیات،اطلاعات و داشته های ارشمند این قشر به فرهنگ عمومی تبدیل شود و تمامی برنامه های کانون حول محور تکریم اعضای وابسته،حفظ حرمت و ارائه خدمات رفاهی و اداری مطلوب به آنها می باشد.

همچنین افزود: این ضیافت تنها بهانه ای برای تکریم بزرگانی است که زیباترین و جذابترین لحظات زندگیشان را در دوران خدمت با ایثار گذراندند.

وی با اشاره به اهم خدمات برنامه ریزی شده برای حمایت از اعضای وابسته انتظامی گفت: بررسی و یافتن راه حل های مناسب برای مشکلات اعضای وابسته از دغدغه های ماست و در این راستا، تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

در ادامه ریاست عقیدتی و سیاسی شهرستان با اشاره موضوع جهاد تبین گفت : جهاد تبیین یکی از دستورکارهای بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش های انقلاب اسلامی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها و در مقاطع گوناگون بر این مهم تأکید کرده اند.

خاطر نشان می شود این مراسم با قرعه کشی از بین اعضای حاضر  و اهداء هدیه و صرف شام پایان یافت.

برگزاری ضیافت خانوادگی شهرستان کاشان با حضور ۸۱ خانوادهبرگزاری ضیافت خانوادگی شهرستان کاشان با حضور ۸۱ خانوادهبرگزاری ضیافت خانوادگی شهرستان کاشان با حضور ۸۱ خانواده

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها