۱۴۳۵۹
دوشنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۲۱۹
مراسم ازدواج آسان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) برای 10 نفر از دختران بازنشسته و مستمری بگیر نیروهای مسلح، در تالار لاله قزوین برگزار شد.

براساس برنامه ریزی ابلاغی سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح و اقدامات انجام شده هماهنگ مابین اداره کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح، کانون‌های بازنشستگی و فرماندهان یگان‌های انتظامی و نظامی و پس از شناسایی واجدین شرایط دستورالعمل ابلاغی، مراسم جشن ازدواج ۱۰ نفر از فرزندان دختر بازنشسته و مستمری بگیر نیروهای مسلح استان قزوین در روز جمعه پنجم اسفند مصادف با سوم شعبان و روز میلاد سومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت اباعبدالله الحسین (ع)، در تالار لاله با حضور خانواده های اعضاء، نماینده ولی فقیه، امام جمعه قزوین، معاون سیاسی امنیتی استانداری، فرماندهان نیروهای مسلح استان و روسای کانون های بازنشستگی در فضای شاد و مفرح برگزار گردید.

در این مراسم پس از اجرای برنامه های شاد و متنوع و سخنرانی امام جمعه قزوین، علاوه بر هزینه حواله کالای اساسی سابا، هدایای فرماندهان یگان‌های انتظامی و نظامی نیز به نوعروسان اهدا گردید. این جشن با پذیرایی شام خاتمه یافت. لازم به ذکر است که از 10 نفر نوعروس انتخاب شده، 5 عروس عضو فراجا استان بودند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها