۱۴۰۰۷
چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۲۵۲
سرهنگ عرب فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار به منظور تکریم و ارتقاء روحیه پیشکسوتان و مستمری بگیران با حضور در منزل این بزرگواران با آنان دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ عرب فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار به همراه حجت الاسلام والمسلمین موسوی رئیس عقیدتی و سیاسی و سرهنگ بازنشسته معصومی رئیس کانون بازنشستگان شهرستان گرمسار به منظور تکریم و ارتقاء روحیه پیشکسوتان و مستمری بگیران با حضور در منزل این بزرگواران با آنان دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ عرب در دیدارها ضمن قدردانی از سال ها خدمت صادقانه و مجاهدانه پیشکسوتان محترم با اشاره به این موضوع که امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی مرهون فداکاری و مجاهدت های شما  بزرگ مردان و مجاهدین عرصه نظم و امنیت است ، گفت: بازنشستگان در سال هاي خدمت، زحمات فراوانی را براي رشد و اعتلاي مجموعه انتظامی کشور کشیده اند و ما امروز باید قدردان تلاش هاي بی دریغ آن ها باشیم.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین موسوی نیز در این دیدارها به این موضوع اشاره داشتند که تکریم پیشکسوتان در جامعه بایستی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و به شکل یک فرهنگ درآید، پیشکسوتان فراجا گنجینه تجربه و تخصص هستند و با اشرافیت کاملی که بر تمام موضوعات دارند می توانند مجموعه انتظامی کشور و کانون را در راستای پیشبرد اهداف خود به طور موثری یاری رسانند.

در خاتمه این دیدارهای صمیمانه به رسم یادبود هدایایی به این بزرگواران اهداء شد.

 

دیدار با پیشکسوتان و مستمری بگیران شهرستان گرمسار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها