۱۳۹۸۸
يکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۱۳۰
فرمانده انتظامی استان گلستان:
مراسم بزرگداشت تاسیس کمیته انقلاب سابق با حضور سردار فاضل دادگر فرمانده انتظامی استان، رئیس کانون استان و ۲۰ نفر از پیشکسوتان کمیته سابق روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه سال جاری در سالن اجتماعات ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

مراسم بزرگداشت تاسیس کمیته انقلاب سابق با حضور سردار محمدسعیدفاضل دادگرفرمانده انتظامی استان،رئیس کانون استان و 20 نفر از پیشکسوتان کمیته سابق روز دو شنبه 24 بهمن ماه سال جاری در سالن اجتماعات ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، سرهنگ بازنشسته جمیل اسدی رئیس کانون استان ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین  گزارشی از عملکرد کانون ارائه نمود.

در ادامه سردار محمد سعید فاضل دادگر فرمانده انتظامی انتظامی استان گلستان، به نقش بی بدیل نیرو‌های مسلح در پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس اشاره و عنوان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس نیرو‌های مسلح به ویژه فراجا نقش بی بدیل و کلیدی داشتند.

وی افزود: پیشکسوتان و اعضای وابسته هویت، شناسنامه و افتخار‌ما هستند از این رو ضرورت دارد که رشاد‌ت‌های شما بزرگمردان دلاور را چه در دوران دفاع مقدس، قبل و بعد از آن به نسل امروز جامعه انعکاس دهیم.در ادامه، سه نفر از فرماندهان کمیته سابق دیدگاه‌ها، نظرات و خاطرات خود را درخصوص فعالیت خود در آن سازمان بیان کردند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها