۱۳۹۷۳
چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۳۰۶
مراسم ازدواج آسان (طرح طاها) ویژه فرزندان دختر اعضای وابسته (مستمری‌بگیران) کم برخوردار استان سمنان ، به همت و با برنامه ریزی سازمان بازنشستگی ن.م استان برگزار گردید.

مراسم ازدواج آسان (طرح طاها) ویژه فرزندان دختر اعضای وابسته (مستمری‌بگیران) کم برخوردار استان سمنان، به همت و با برنامه ریزی سازمان بازنشستگی ن.م استان برگزار گردید.

این مراسم در جهت برگزاری جشن ازدواج آسان برای 10 زوج از فرزندان دختر اعضای وابسته (مستمری‌بگیران) نیروهای مسلح کم برخوردار که در تامین جهیزیه و برگزاری مراسم ازدواج با مشکل مواجه هستند، به همت و با برنامه ریزی سازمان بازنشستگی استان با حضور خانواده این عزیزان، فرماندهان لشکری و مسئولین استانی و مدیرکل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان سمنان در هتل گوت که مال سمنان برگزار شد.

این مراسم با عرض تبریک و خیر مقدم توسط دکتر رضایی مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان و ارائه گزارش مختصری از نحوه تدارک و برگزاری این جشن، آغاز و با اجرای برنامه ها و موسیقی زنده ادامه یافت.

در ادامه مراسم هدایایی از طرف فرماندهان انتظامی، سپاه و ارتش استان،  به همراه حواله خرید 4 قلم از اقلام اساسی منزل به ارزش 700 میلیون ریال که توسط سابا استان تهیه شده، به این عزیزان اعطا و در پایان مراسم از حاضرین به صرف شام پذیرایی گردید.

  • لازم به ذکر است به موجب این طرح و اختصاص تعداد ده سهمیه به این استان، فرزندان دختر اعضای وابسته (مستمری‌بگیران) کم برخوردار که پدر آنان فوت شده، توسط سابا استان شناسایی و با پیگیری کانون بازنشستگان استان از کل سهمیه اختصاصی، تعداد 5 سهمیه به اعضای وابسته (مستمری‌بگیران) انتظامی استان اختصاص یافت.
  •  

برگزاری مراسم ازدواج آسان (طرح طاها) ویژه فرزندان دختر اعضای وابسته کم برخوردار استان سمنان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها