۱۳۹۶۳
چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۷۳۱
به مناسبت اعیاد ماه رجب و ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مراسم ازدواج آسان ۱۰ نفر از فرزندان دختر مستمری بگیران نیرو‌های مسلح استان در باغ عفیف آباد شیراز، برگزار گردید.

جشن ازدواج آسان ویژه فرزندان اناث اعضای وابسته نیروهای مسلح استان فارس برگزار گردید

به منظور ترغیب فرزندان بازنشستگان نیروهای مسلح استان به سنت حسنه ازدواج و تشکیل خانواده ، مراسم ازدواج آسان (طرح طاها) ویژه فرزندان دختر مستمری‌بگیران نیروهای مسلح استان فارس، به همت و با برنامه ریزی سازمان بازنشستگی  نیروهای مسلح استان و با همکاری کانون های بازنشستگان ارتش، انتظامی و سپاه برگزار گردید.

در این مراسم که همزمان با اعیاد مبارک شعبانیه و ایام الله دهه مبارک فجر با حضور فرماندهان لشکری، مسئولین ساتا استان و مسئولین استانی و همچنین 200 نفر از اعضای خانواده و همراهان مزدوجین در مجموعه باغ عفیف آباد شیراز برگزار گردید، تعداد 10 نفر از فرزندان دختر مستمری بگیران نیروهای مسلح استان ، مراسم ازدواج آسان خود را برگزار نمودند.

در این مراسم با اجرای موسیقی زنده و برنامه های شاد و مفرح همراه بود، حواله 4 قلم کالای اساسی منزل از طرف اداره کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان و همچنین هدایایی نظیر فرش و سرویس های آشپزخانه و ... از طرف فرماندهان انتظامی و نظامی استان به زوج های مراسم اهداء گردید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها