۱۳۴۵۱
يکشنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۱۸۵
مراسم ضیافت خانوادگی اعضاي وابسته انتظامی شهرستان مرودشت در تالار فرهنگیان این شهرستان برگزار گردید

برگزاری مراسم ضیافت خانوادگی اعضاي وابسته انتظامی شهرستان مرودشت

این مراسم با حضور رئیس عقیدتی سیاسی و سرهنگ مولایی رئیس حفا انتظامی شهرستان، مسئولین کانون استان و نمایندگان استان در مجمع کانون ناجا و با حضور تعداد 140 نفر از اعضاي وابسته و خانواده آنان در تالار فرهنگیان شهرستان مرودشت برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام االله مجید و سرود جمهوري اسلامی ، کارمند پاسدار بازنشسته "حیدر علیپورحقیقی" مسئول دفتر نمایندگی شهرستان مرودشت ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمد گویی به حضار گزارشی کوتاه از عملکرد دفتر نمایندگی کانون بازنشستگان انتظامی شهرستان مرودشت را ارائه نمودند.

در ادامه این مراسم حجتالاسلام " امیري " رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی شهرستان مرودشت در خصوص مسائل سیاسی روز و آگاه سازي خانواده ها مطالبی را یادآور شدند.

 سپس سرهنگ " ملایی " رئیس حفا انتظامی شهرستان مرودشت نیز مطالب آگاه سازي حفاظتی را به خانواده ها گوشزد کردند . سرهنگ بازنشسته" امان االله جواهري " رئیس کانون بازنشستگان استان نیز به ارائه ي گزارش مختصري از عملکرد کانون بازنشستگان انتظامی استان فارس در سال جاري پرداخته و مطالب  مورد نیاز اعضاي وابسته را اطلاع رسانی نمودند.

 در ادامه این برنامه گروه هنري عشاق شهرستان مرودشت به اجراي برنامه هاي هنري و موسیقی پرداختند. و در یاپان با برگزاری مسابقه فرهنگی به منتخبین هدایايی به رسم یادبود اهداء گردید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها