۱۳۳۷۹
چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۴۲۰
سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان در دیدار با سردار جعفری نسب رئیس کانون بازنشستگان انتظامی، بر حمایت از پیشکسوتان بازنشسته و رفع مشکلات آنها تاکید کرد.

سردار جعفری نسب در سفر خود به کرمان، با فرمانده انتظامی استان کرمان دیدار کرد.

در این دیدار سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان، گفت: بازنشستگان انتظامی به خاطر تلاش ها و جان فشانی هایی که در دوران خدمت خود داشته اند همواره مورد تکریم و احترام مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایرانی هستند.

وی با اشاره به اینکه باید به پاس سال ها خدمت و کار بی منت با استفاده از ظرفیت های قانونی مسائل و مشکلات آنها را واکاوی و به نوعی رفع نمود، تصریح کرد: فرماندهی انتظامی استان کرمان همواره تا آنجا که در توان داشته و ظرفیت های قانونی اجازه می داده برای بهبود وضعیت بازنشستگان تلاش کرده و در آینده نیز این مسیر را با قدرت ادامه خواهد داد.

سردار جعفری نسب نیز با اشاره به نقش مهمی که فرماندهان انتظامی در حمایت از بازنشستگان می توانند ایفا کنند، گفت: بازنشستگان از ذخایر ارزشمند انتظامی کشور هستند و همواره باید به خدمات آنها ارج نهاده شود.

وی در ادامه با تشریح برخی مشکلات بازنشستگان استان کرمان از جمله در حوزه معیشت، مسکن، درمان و ... گفت: بررسی و یافتن راه حل های مناسب برای رفع مشکلات بازنشستگان و تکریم و تجلیل این عزیزان مهمترین دغدغه ماست و در این راستای فرماندهان انتظامی استان‌ها مهمترین حامیان ما بوده و هستند.

سردار جعفری نسب با تقدیر از تلاش های فرماندهی انتظامی استان کرمان در حمایت از پیشکسوتان گفت: همواره قدردان نگاه مثبت شما به جامعه بازنشسته و اقداماتی که در حفظ حرمت این عزیزان انجام دادید هستیم. 

دیدار فرمانده انتظامی استان کرمان با سردار جعفری نسب

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو