۱۳۳۶۲
چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۲۴۶
ضیافت خانوادگی شهرستان خوی با حضـور ۸۰ بازنشسته و مستمری بگیربه همراه خانواده (جمعا ۳۲۰ نفر) در تاریخ سوم بهمن ماه در تالار و رستوران زیتون شهرستان خوی برگزار شد.

ضیافت خانوادگی شهرستان خوی با حضـور 80 بازنشسته و مستمری بگیربه همراه خانواده (جمعا 320 نفر) در تاریخ سوم بهمن ماه در تالار و رستوران زیتون شهرستان خوی برگزار شد.

در این ضیافت که باحضور امام جمعه شهرستان خوی، فرمانده هنگ مرزی، جانشین انتظامی، روسای عقیدتی سیاسی،حفاظت اطلاعات و روسای کانون های نیروهای مسلح برگزارشد.در ابتداء رئیس کانون خوی در سخنانی ضمن خیرمقدم به حاضران در گزارشی عملکرد کانون و برنامه های آتی را تشریح کرد.

در ادامه حجت الاسلام قاسم خانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان خوی بعنوان سخنران مراسم پیرامون فضیلت ماه رجب و الگو قرار دادن زندگی حضرت فاطمه (س) مطالبی را بیان نمود.

وی ضمن تقدیر از تلاش بازنشستگان در طول مدت خدمت، درزمینه اهمیت جهاد تبیین گفت: پیشکسوتان عزیز براساس تعهد و تجربه ای که دارند از فعالین فرهنگی جهاد تبیین بوده این خود افتخار بزرگی است.

وی افزود: لازمه دستیابی به پیشرفت و توسعه میهن اسلامی عمل نمودن به فرامین رهبر معظم انقلاب می باشد.

خاطرنشان می شود در انتهاي این مراسم ضمن قرعه کشی به 13 نفر از برندگان  جوایزی اعطا شده واین مراسم  با صرف شام به پایان رسید.

برگزاري ضیافت خانوادگی  شهرستان خوی با حضور80 بازنشسته و خانواده آنها

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها