۱۳۱۵۴
دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۴۶۰
سردار جعفری نسب در جلسه تقدیر از کارکنان زن ستاد کانون:
همزمان با فرا رسیدن میلاد پربرکت حضرت فاطمه(س) و روز زن، سردار جعفری نسب رئیس کانون بازنشستگان انتظامی ج.ا. ایران در جلسه ای از بانوان ستاد کانون تقدیر کرد.
در این مراسم رئیس کانون در سخنانی گفت: شان نزول سوره کوثر به وجود مقدس حضرت فاطمه زهرا (س) بر می گردد و بسیاری از مفسران گفته اند کوثر همان حضرت فاطمه زهرا (س) است؛ پس این کوثر و خیر کثیر است. این کوثر که به دنیا آمد، یقینا راه پیامبر جریان خواهد یافت و فرزندان ایشان، کسانی خواهد بود که از طریق کوثر بزرگ راه حضرت محمد (ص) را ادامه داده و اسلام را توسعه دادند. نسل عظیم الشان حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه دهنده راه پیامبر است و حضرت فاطمه (س) جایگاه رفیع و بلندی در قرآن دارند و موظفیم در زندگی خودمان از ایشان الگو بگیریم.
وی افزود: این ایام را می توان فرصتی مناسب برای بازگویی ارزش‌های اصیل و توجه به معنویات اسلام دانست چرا که ما به تنهایی نمی توانیم نیاز زنان در جامعه را بررسی و برطرف کنیم و برای این منظور نیاز به توسل به حضرت فاطمه (س) داریم. علی الخصوص در موقعیت بحرانی کنونی توجه به این ارزش ها بیش از پیش اهمیت پیدا می کند. به صورت کلی آنچه می تواند ما را در برابر مشکلات کمک کند توسل به ایشان است.
سردار جعفری نسب با اشاره به اینکه این ایام فرصت مناسبی است تا موضوعات مهمی از جمله سبک زندگی، همسرداری و تربیت فرزندان حضرت زهرا(س) به عنوان الگو برای جامعه و خانواده ها معرفی و تبیین شود، تصریح کرد: این مساله در شرایطی که نقش مادر در جامعه تحقیر می شود بسیار اهمیت دارد و باید به آن توجه شود.
وی با تقدیر از از زحمات بانوان مشغول در کانون، گفت: کار شما از نظر معنوی ارزش بسیار بالایی دارد چرا که به رسیدگی و پیگیری کار پیشکسوتانی می پردازید که خدمات ارزنده ای به جامعه ارائه کرده اند.
سردار مرادپور جانشین کانون نیز در سخنانی گفت: در روایات داریم ما حجت خدا بر شما هستیم و حضرت فاطمه (س) حجت ما است؛ بنابراین پیروی ما از امامان معصوم و رهروی آنها به معنای رهرویی حضرت فاطمه (س) است و نوری که می تواند دستگیر باشد وابسته به ایشان است.
در انتهای این جلسه از بانوان ستاد کانون با اهدای لوح، یک شاخه گل رز و هدیه قدردانی شد.
 
این ایام فرصتی مناسب برای بازگویی ارزش‌های اصیل و توجه به معنویات اسلام است
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو