۱۳۰۹۲
چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۲۵۳
مراسم ضیافت خانوادگی اعضای وابسته با حضور 70 بازنشسته به همراه خانواده (جمعا 280 نفر) در تاریخ 20 دی ماه ۱۴۰۱ در محل سالن شهدا ستاد فرماندهی انتظامی استان یزد برگزار شد.

در این مراسم که با حضور رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان، معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان، عوامل اجرایی کانون و جمعی از بازنشستگان و خانواده آنان برگزارگردید، سرهنگ بازنشسته فرهاد رضایی کارشناس کانون درسخنانی گفت: اینجانب سرهنگ پاسدار بازنشسته فرهاد رضائی به نمایندگی از هیئت رئیسه کانون بازنشستگان انتظامی به شما عزیزانی که 30سال از عمر گرانقدر خودرا وقف امنیت وآسایش جامعه  اسلامی نموده وبا وجود مشکلات و ناملایمات زندگی، همچنان به مسئولیت پر خطیر خود در اداره خانواده محترمتان پرداخته و بار مشکلات را بر دوش خود تحمل و همچنان چون کوهی استوار سرمشق و الگو برای نسل جوان بوده کمال تشکر و قدردانی را دارم. هرچند که این مراسم نمی تواند گوشه ای از سختی ها  و مرارت های دوران خدمت را برای شما عزیزان جبران نماید، لیکن امیدوارم برنامه های در نظر گرفته شده رضایتمندی شما را بدنبال داشته باشد هر چند که منظور از برگزاری اینگونه مراسمات و ضیافت ها، بهانه ای جهت تجلیل از شما و خانواده بزرگ نیروی انتظامی و همچنین دیدار همکاران قدیمی و تجدید خاطره ها می باشد. سلامتی و توفیق روزافزون شما بزرگواران را از درگاه خداوند منان خواستارم و همگی شما را به خدا میسپارم.

در ادامه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان، در سخنانی پیرامون جهاد تبیین و تکریم از بازنشستگان به ایراد سخن پرداخت.

خاطرنشان می شود در این مراسم احدی از بازنشستگان به خاطره گویی پرداخت و در ادامه گروه هنری سماء برنامه های شاد و متنوعی را برای این عزیزان اجرا نمودند.

همچنین در پایان این مراسم با برگزاری مراسم قرعه کشی به 20 نفر از بازنشستگان هدیه مسابقه فرهنگی اهدا شد.

برگزاری مراسم ضیافت خانوادگی اعضای وابسته

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها