۱۲۰۲۳
سه‌شنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۱۶۲۴
پیکر سرهنگ اسماعیل چراغی سومین شهید حادثه تروریستی اصفهان روز یکشنبه ۲۹ آبان‌ماه در گلستان شهدا زرین‌شهر تشییع و در جوار شهدای هشت سال دفاع مقدس به خاک سپرده شد

اسماعیل چراغی یکی از فرماندهان یگان ویژه بوده که سالهاست در نیروی انتظامی فعالیت دارد و در سالهای اخیر در اصفهان مشغول بود.

طی حادثه تروریستی در فلکه نگهبانی خانه اصفهان در شامگاه چهارشنبه مورخ ۲۵ آبان ماه در پی فراخوان گسترده ضدانقلاب برای ایجاد آشوب و اغتشاش، نیروهای حافظ امنیت به منظور برقراری نظم و امنیت در فلکه نگهبانی خانه اصفهان حضور پیدا می‌کنند.

پس از آن عوامل تروریستی از بین اغتشاشگران با رگبار به سمت نیروهای مدافع امنیت تیراندازی می‌کنند که ۲ نفر از نیروهای بسیجی به نام محسن حمیدی و محمدحسین کریمی به شهادت رسیده و ۲ نفر دیگر نیز مجروح هستند.

سرهنگ اسماعیل چراغی‌ نیروی ویژه‌ای که در محله خانه اصفهان، از سوی تروریست‌ها هدف اصابت گلوله جنگی قرار گرفته بر اثر شدت جراحت وارد به درجه رفیع شهادت نائل می گردد.

کانون بازنشستگان انتظامی استان اصفهان این حادثه غمبار را به خانواده مکرم آن شهید عزیز، همکاران و مردم شهید پرور شهرستان لنجان و شهر زرین شهر که با تقدیم شهدای گرانقدر، همواره در راستای تامین امنیت جامعه پیشگام بوده‌اند تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این شهید گرانقدر علو درجات و برای بازماندگان اجر جمیل و صبر جزیل مسئلت داریم.

پیکر شهید «اسماعیل چراغی» در زرین‌شهر تشییع و تدفین شد

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها