۱۲۰۰۶
دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۸۶۸
سردار جعفری نسب در مراسم تجلیل از امیر بازنشسته سرتیپ دوم سعید منوچهری:
مراسم تجلیل از امیر بازنشسته سرتیپ دوم سعید منوچهری با حضور رییس کانون ج. ا. ایران و جمعی از همکاران و همرزمان ایشان برگزار شد.

مراسم تجلیل از امیر بازنشسته سرتیپ دوم سعید منوچهری با حضور رییس کانون ج. ا. ایران و جمعی از همکاران و همرزمان ایشان برگزار شد.

در این مراسم سردار جعفری نسب در سخنان با اشاره به تاریخچه شکل گیری کانون و تلاش های روسای سابق، به تجلیل از زحمات سردار مکاوی پور پرداخت و گفت: الحمدالله با تلاش های صورت گرفته هم از نظر مکان استقرار و هم انجام وظایف محوله در مسیر خوبی قرار داریم و در تلاش هستیم که با رایزنی با سازمان دهی ذیربط خدمات مناسبی را ارائه دهیم.

وی افزود: یکی از سرمایه های کانون زمینی در نزدیکی شهرستان رشت است و در تلاش هستیم از آن به منظور ارائه خدمات رفاهی استفاده کنیم. به همین منظور در حال حاضر 150 آلاچیق، در حال احداث است.

سردار جعفری نسب با اشاره به استقرار کانون در 32 استان و نزدیک به 160 دفتر نمایندگی شهرستان ها، گفت: در شهرستان هایی که هنوز دفتر نمایندگی فعال نشده است نیروی انسانی فرماندهی انتظامی شهرستان مسئولیت رفع مشکل بازنشستگان را برعهده دارد.

وی با اشاره به افزایش کمک هزینه پرداختی اتکا به 315 هزار تومان، تصریح کرد: افزایش وام کمک هزینه اتکا تا سقف 100 میلیون تومان با اقساط 60 ماهه یکی دیگر از خدمات ارزشمند در حوزه تکریم از بازنشستگان است.

رئیس کانون بازنشستگان انتظامی در ادامه تصریح کرد: اکنون عزم خود را جزم کرده تا با توجه به ظرفیت های فراجا و دستگاههای وابسته، شرایط اشتغال فرزندان پیشکسوتان را فراهم نماید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: ما تلاش داریم حقوق قانونی بازنشستگان انتظامی را از دستگاههای مسئول پیگیری کنیم.

خاطرنشان می شود در پایان این مراسم از  امیر بازنشسته سرتیپ دوم سعید منوچهری تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

در عرصه خدمت رسانی در مسیر خوبی قرار داریم

در عرصه خدمت رسانی در مسیر خوبی قرار داریم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو