۱۱۹۶۹
سه‌شنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۵۳۹
ضیافت خانوادگی نیرو‌های مسلح شهرستان کرمانشاه با حضور ۱۶۹ نفر مستمری بگیر (که ۶۱ نفر از آنان فراجا بوده) به همراه خانواده (جمعا ۴۰۰ نفر) در تاریخ ۲۵ مهر ماه در تالارگل نرگس استان کرمانشاه برگزار شد.
 
در این ضیافت که با حضور مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح  استان ،کارشناسان کانونهای نیروهای مسلح استان بر گزار شد ، مدیر کل تامین اجتماعی در سخنانی ضمن خیرمقدم به حاضران، در رابطه با خدماب داده شده به بازنشستگان ومستمری بگیران  استان  مطالبی بیان کرد.

مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان گفت: این جلسه تنها بهانه اي براي تکریم بزرگانی است که زیباترین و جذابترین لحظات زندگیشان را در خدمت با ایثار گذراندند.
وي با اشاره به اهم خدمات برنامه ریزي شده براي حمایت از مستمری بگیران گفت: بررسی و یافتن راه حل هاي مناسب براي مشکلات بازنشستگان ومستمری بگیران از دغدغه های ماست و در این راستا، تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

وي افزود: برنامه هاي ما حول محور تکریم بازنشستگان ومستمری بگیران، حفظ حرمت و ارائه خدمات رفاهی و اداري مطلوب به آنها می باشد.
خاطرنشان می شود در انتهاي این مراسم به قید قرعه به تعداد 25 نفر از حاضران هدایایی اعطا گردید.

برگزاری مراسم ضیافت خانوادگی شهرستان کرمانشاه با حضور 400 نفر مستمری بگیر و خانواده آن‌هابرگزاری مراسم ضیافت خانوادگی شهرستان کرمانشاه با حضور 400 نفر مستمری بگیر و خانواده آن‌هابرگزاری مراسم ضیافت خانوادگی شهرستان کرمانشاه با حضور 400 نفر مستمری بگیر و خانواده آن‌هابرگزاری مراسم ضیافت خانوادگی شهرستان کرمانشاه با حضور 400 نفر مستمری بگیر و خانواده آن‌ها

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها