۱۱۹۱۳
چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۲۰۵
جلسه شورای اندیشه ورزی با حضور سردار لشکری جانشین مرزبانی در 24 ام آبان ماه در سالن اجتماعات فرماندهی مرزبانی استان برگزار شد.

جلسه شورای اندیشه ورزی با حضور سردار لشکری جانشین مرزبانی، حجت الاسلام بنی اسدی رییس عقیدتی سیاسی، سرهنگ میرزایی معاون امور انسانی، سرهنگ رنجبر معاون طرح و برنامه، کارشناس فرهنگی عقیدتی و رییس کانون در 24 ام آبان ماه در سالن اجتماعات فرماندهی مرزبانی استان برگزار شد.

در این جلسه ابتدا رییس عقیدتی سیاسی مواردی در خصوص توجه به خانواده ها، دسته بندی نمودن خانواده ها از لحاظ ایمانی و برگزاری مراسمات مختلف منجمله کلاس آگاه سازی، اردو، جشن تکلیف فرزندان، دیدار و سرکشی برای شاغلین و بازنشسته ها مواردی مطرح و خواهان حضور کانون در تمامی جلسات و دیدارها گردید.

در ادامه رییس کانون در باب اشتغال فرزندان، کمک به صندوق خیریه و دعوت از پیشکسوتان در تمامی برنامه های فرهنگی مواردی را مطرح نمود که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

در ادامه سردار لشکری پیرامون خانه و خانواده و اهمیت آن گفت و گو کرد.

در انتها سردار لشکری اظهار داشت برای کمک به صندوق خیریه تلاش می کنیم به صورت مقرری ماهیانه در نظر بگیریم و همچنین برای اشتغال فرندان هم از دریچه های مختلف پیگیری و تلاش خواهیم کرد.

 

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها