۱۰۴۳۱
شنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۶۷۵
سردار جعفری نسب در دیدار با فرمانده انتظامی استان همدان:
سردار جعفری نسب رئیس کانون بازنشستگان انتظامی ج.ا.ایران در سفر خود به استان همدان با سردار امیری فرماندهی انتظامی استان دیدار کرد.

در این جلسه که رئیس کانون بازنشستگان استان همدان و نماینده استان در مجمع کانون نیز حضور داشتند، سردار جعفری نسب در سخنانی با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به تکریم از اعضای وابسته گفت: بازنشستگان در سال های خدمت زحمات فراوانی را برای رشد و اعتلای سازمان کشیده اند و امروز باید قدردان تلاش های این عزیزان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه بازنشستگان سرمایه های نهفته فراجا هستند، تصریح کرد: بازنشستگان گنجینه های تجربه و خدمت به مردم هستند و باید در ماموریت های فراجا از اطلاعات، داشته ها و تجربیات آنان استفاده بهینه کرد.

سردار جعفری نسب در ادامه به تشریح عملکرد کانون در مسیر تکریم و ارتقای معیشت اعضای وابسته پرداخت و گفت: برنامه های ما حول محور تکریم بازنشستگان، حفظ حرمت و ارائه خدمات رفاهی و معیشتی آنهاست.

در این دیدار، سردار امیری فرمانده انتظامی استان همدان نیز با تاکید بر اینکه بازنشستگان از ذخایر ارزشمند سرمایه انسانی جامعه هستند و همواره باید به خدمات آنها ارج نهاد گفت: تا آنجا که در توان داریم و ظرفیت های قانونی اجازه می دهد برای بهبود وضعیت اعضای وابسته تلاش خواهیم کرد.

در انتهای این جلسه، سردار جعفری نسب رئیس کانون بازنشستگان و سردار امیر فرمانده انتظامی استان همدان، هریک 500 میلیون ریال برای حمایت از پیشکسوتان معسر و نیازمند، به صندوق کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) کانون استان اهدا کردند.

 

بازنشستگان گنجینه های تجربه و خدمت به مردم هستند

سردار جعفری نسب از کانون بازنشستگان استان همدان بازدید کرد

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها