۱۱۵۳۲
شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱
تعداد بازدید: ۶۴۳
با حضور سردار شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران:
برگزاری صد و نود و ششمین جلسه هیئت مدیره کانون بازنشستگان با حضور سردار شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مازندران برگزار شد.

صد و نود و ششمین جلسه هیئت مدیره کانون بازنشستگان با حضور سردار سرتیپ محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سردار بهزاد نیا نماینده سابا، سردار جعفری نسب رئیس کانون بازنشستگان، سردار میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران و اعضای هیئت مدیره کانون فراجا (سردار کیومرثی، دکتر حشمتیان، دکتر امینی، سرهنگ رجبی)، سرهنگ جلال معاون طرح و برنامه کانون، سرهنگ سوادکوهی و دکتر نجارزاده نمایندگان استان در مجمع کانون، سرهنگ تقوی رئیس کانون انتظامی مازندران و جمعی از مسئولان کانون در سالن کنفرانس ستاد انتظامی این فرماندهی برگزار شد.
در ابتدا سردار جعفری نسب ضمن تقدیر از فرمانده انتظامی استان و حاضرین در جلسه از برنامه‌ها و اهداف کانون مطالبی را بیان کرد.

در ادامه سرهنگ تقوی گزارشی از اقدامات انجام شده در شش ماهه اول ارائه کرد.

رئیس کانون مازندران گفت:  اشتغال و ازدواج فرزندان، کمبود اعتبار وام، بیماری‌های شایعه در بین پیشکسوتان و حمایت از آن، کمبود سهمیه سفر‌های زیارتی، ساخت ساختمان کانون استان و جداسازی کانون شهرستان ساری از مهمترین مشکلات ما در کانون مازندران است.

در ادامه سرهنگ رجبی، دکتر نجارزاده و سرهنگ سوادکوهی مشکلات و خواسته های پیشکسوتان بازنشسته را تشریح کردند.

در این جلسه سردار شرفی با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در راستای تکریم بازنشستگان فراجا، گفت: باید برنامه ریزی‌های لازم برای استفاده از توان و تخصص اعضای وابسته در سطح فراجا صورت گیرد.
وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت بسیج پیشکستوتان در ماموریت‌های فراجا، تصریح کرد: ساز و کار‌ها و شیوه نامه‌های پایداری برای استفاده از توانمندی‌های تخصصی این افراد در حال طراحی و تدوین است و باید به گونه‌ای عمل شود تا بتوانیم از این ظرفیت‌ها به نحوی شایسته در ماموریت‌ها استفاده شود و منافع آنان نیز در نظر گرفته شود.
جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با تاکید بر توجه جدی به شرایط کارکنان فراجا بعد از بازنشستگی آنان، اظهار داشت: با توجه به شرایط اعضای وابسته فراجا و معسرین باید بسته‌های حمایتی ویژه‌ای برای آنان در نظر گرفته شود و آمادگی‌های لازم نیز در این زمینه وجود دارد.
سردار شرفی بر توجه جدی به اعزام اعضای وابسته به سفر‌های زیارتی و استفاده آنان از خدمات رفاهی تاکید کرد و اظهار داشت: پیگیری‌های لازم برای این منظور از طریق معاونت نیروی انسانی، آماد و بنیاد تعاون صورت گیرد.
وی همچنین با اشاره به بروز برخی بیماری‌های زمینه‌ای و شایع در بین کارکنان بعد از سن بازنشستگی، خاطرنشان کرد: راهکار‌های مورد نیاز در این زمینه در نظر گرفته شود و معاونت بهداد نیز به صورت جدی به این موضوع رسیدگی کند.
رئیس هیئت مدیره کانون وابستگان فراجا با تاکید بر توجه به ازدواج آسان برای فرزندان اعضای وابسته و حمایت‌های لازم از آن بر حفظ مزلت اعضای وابسته در همه امورات سازمانی تاکید کرد و گفت: آنچه که امروز در سازمان انتظامی شاهد آن هستیم محصول و دستاورد تلاش این عزیزان است.
سردار شرفی در پایان بر اعزام برخی از اعضای وابسته فراجا که دچار معلولیت‌های جسمی و حرکتی هستند به سفر‌های زیارتی تاکید کرد و افزود: در بحث پوشش‌های بیمه‌ای استفاده از بیمه‌های کارآمد برای این عزیزان مورد تاکید است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها