۸۷۹
دوشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۹
تعداد بازدید: ۱۱۷۹
معاون فرهنگی اجتماعی و امور پژوهشی کانون:
معاون فرهنگی اجتماعی و امور پژوهشی کانون از شرکت 4 هزار و 717 نفر در دومین مسابقه «ما کنارتان هستیم» که با نگاهی به مناسبت های آبان ماه 99 از جمله بزرگداشت ولادت باسعادت رسول اکرم (ص)، میلاد با سعادت امام جعفر صادق (ع) مؤسس مذهب جعفری، روز ملی مبارزه با استکبار و روز دانش‌آموز انجام گرفت، خبر داد.


سرهنگ مرتضی موحدنژاد در حاشیه قرعه کشی 150 جایزه 200 هزارتومانی دومین مسابقه «ما در کنارتان هستیم»، گفت: بر اساس مصوبه هیات مدیره کانون بازنشستگان ناجا به منظور تقویت روحی و نشاط اعضا در دوران محدودیت خروج از منزل، تا پایان سال در مناسبت های مختلف چند مسابقه تحت عنوان «ما کنارتان هستیم» برای اعضای محترم کانون بازنشستگان ناجا برگزار شود.
وی افزود: دومین مسابقه با نگاهی به مناسبت های آبان ماه 99 از جمله بزرگداشت ولادت باسعادت رسول اکرم (ص)، میلاد با سعادت امام جعفر صادق (ع) مؤسس مذهب جعفری، روز ملی مبارزه با استکبار و روز دانش‌آموز برگزار شد و خوشبختانه استقبال خوبی از این مسابقه صورت گرفت. 4 هزار و 717 بازنشسته، وظیفه بگیر، مستمری بگیر و خانواده محترم آنها شامل 3 هزار و 822 بازنشسته و 895 مستمری بگیر در آن شرکت کردند.
سرهنگ موحدنژاد با اعلام اینکه 3 هزار و 221 نفر از شرکت کنندگان پاسخ صحیح ارسال کردند، تصریح کرد: 2 هزار و 597 بازنشسته و خانواده محترم آنها و 624 مستمری بگیر و خانواده محترم آنها پاسخ صحیح ارسال و در قرعه کشی 150 جایزه 200 هزار تومانی شرکت داده شدند.
گفتنی است اسامی برندگان در آینده نزدیک در سایت و کانال سروش کانون اطلاع رسانی و هدایای آن از طریق کانون استان ها تقدیم آنها خواهد شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو