۸۲۶
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹
تعداد بازدید: ۷۶۹
سرهنگ تقی زاده در حاشیه سومین کمیسیون وام خوداشتغالی و کارآفرینی کانون بازنشستگان ناجا:
سرهنگ تقی زاده در حاشیه سومین کمیسیون وام خوداشتغالی و کارآفرینی کانون بازنشستگان ناجا از ایجاد 100 فرصت شغلی با پرداخت بیش از یک میلیارد تومان وام خوداشتغالی و کارآفرینی خبر داد.

سرهنگ تقی زاده در حاشیه سومین کمیسیون وام خوداشتغالی و کارآفرینی کانون بازنشستگان ناجا از ایجاد 100 فرصت شغلی با پرداخت بیش از یک میلیارد تومان وام خوداشتغالی و کارآفرینی خبر داد.
سومین جلسه کمیسیون وام خوداشتغالی و کارآفرینی کانون بازنشستگان ناجا با حضور سردار کارگر رئیس کانون بازنشستگان ناجا، سرهنگ تقی زاده معاون توانمند سازی و خدمات رفاهی، سرهنگ نیک نامی معاون اداری و مالی و سرهنگ جلال معاون طرح و برنامه و بودجه کانون برگزار شد.
معاون توانمندسازی و خدمات رفاهی کانون بازنشستگان ناجا در حاشیه سومین کمیسیون وام خوداشتغالی و کارآفرینی کانون بازنشستگان ناجا به اعضای تحت پوشش شامل بازنشستگان، مستمری بگیران، وظیفه بگیران و خانواده محترم، گفت: در سومین جلسه کمیسیون وام خوداشتغالی و کارآفرینی کانون بازنشستگان ناجا، تعداد 34 پرونده ارسالی از استان های تهران و چهارمحال بختیاری طرح و پس از بررسی پرونده ها در نهایت با اعطای وام به 20 پرونده موافقت گردید.
سرهنگ تقی زاده با تاکید بر اینکه وام این متقاضیان تا پایان آذر ماه به حساب آنها واریز می شود، تصریح کرد: کمیسیون وام خوداشتغالی و کارآفرینی کانون طی سه مرحله یک میلیارد و 47 میلیون تومان وام خود اشتغالی برای 53 متقاضی تصویب نموده است و با این اقدام باعث ایجاد بیش از 100 فرصت شغلی برای بازنشستگان و خانواده محترم آنها شده است.
معاون توانمندسازی و خدمات رفاهی کانون بازنشستگان ناجا در ادامه خاطرنشان کرد: پرداخت این نوع وام به منظور ایجاد اشتغال و تقویت کارآفرینی در جامعه مخاطب کانون شامل بازنشستگان محترم و فرزندان آنها و همچنین مستمری بگیران و وظیفه بگیران محترم می باشد تا ان شاءلله با تلاش و کوشش مناسب هم به اشتغال پایدار و هم به کسب درآمد مناسب و فعالیت در شان آنها بیانجامد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو