۸۰۴
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹
تعداد بازدید: ۳۰۸۳
ثبت‌نام بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان نیروهای مسلح (طرح آرامش) به منظور پوشش حداکثری هزینه‌های درمانی و افزایش رضایت جامعه هدف به صورت اختیاری و غیرحضوری و با مراجعه به تارنمای شرکت به نشانی www.kins.ir و از طریق شماره تلفن 89382 آغاز شد.

 

ثبت‌نام بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان نیروهای مسلح (طرح آرامش) به منظور پوشش حداکثری هزینه‌های درمانی و افزایش رضایت جامعه هدف به صورت اختیاری و  غیرحضوری و با مراجعه به تارنمای شرکت به نشانی www.kins.ir و از طریق شماره تلفن 89382 آغاز شد.

رییس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح به منظور ارتقای منزلت و معیشت بازنشستگان نیروهای مسلح و نیز آرامش‌خاطر و کاهش دغدغه این عزیزان در بخش هزینه‌های درمان با مدیرعامل بیمه کوثر تفاهم نامه امضا کرد.

در این جلسه سردار حمیدرضا گودرزی رییس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح  در سخنانی با تاکید بر اختیاری بدون ثبت‌نام در این طرح، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و هزینه‌های بالای بخش درمان به ویژه در مراکز درمانی خصوصی این طرح برای بازنشستگان اجرایی شد.

وی ارتقای خدمت‌رسانی در بخش سلامت و درمان را از برنامه‌های این سازمان دانست و افزود: در سال اول 2هزارو400نفر ثبت‌نام کردند و در سال گذشته43هزار نفر و امسال با توجه به شرایط موجود تعداد افراد تحت‌پوشش این طرح افزایش خواهد یافت.

در ادامه مجید مشعلچی فیروزآبادی مدیرعامل بیمه کوثر نیز با تاکید بر اینکه رابطه مسئولان سابا و بیمه کوثر یک رابطه راهبردی است، گفت: این قرارداد به‌منظور کاهش پرداخت از جیب پیشکسوتان در بخش درمان منعقد شده است.

فیروزآبادی از افزایش 50درصدی تعهدات نسبت به سنوات گذشته خبر داد و خاطرنشان‌کرد: افراد مشمول بخش اجباری این طرح بازنشستگان، وظیفه‌بگیران و مستمری‌بگیران تحت‌پوشش سابا به‌همراه اعضای تحت‌تکفل‌شان (افراد تحت تکفل شامل همسر، فرزند اناث مجرد و فرزند ذکور مجرد غیر شاغل زیر 20 سال) هستند.

مدیرعامل بیمه کوثر تصریح‌کرد: ثبت‌نام پدر، مادر، فرزند ازدواج کرده و فرزندان شاغل مجرد، تنها به‌شرط داشتن بیمه اولیه (دفترچه بیمه‌های خدمات درمانی نیروهای مسلح، تامین اجتماعی، سلامت و....) و با رعایت الزام به ثبت‌نام همه افراد تحت‌تکفل امکان‌پذیر خواهد بود. مجید مشعلچی فیروزآبادی افزود: کاهش و افزایش تعداد اعضای خانواده فقط برای ولادت، فوت، فوت و جایگزین سرپرست، ابطال دفترچه به‌علت ازدواج فرزندان یا تعدد بیمه‌نامه انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این بیمه‌نامه در دو طرح «الف» و «ب» ارایه می‌شود، اظهارکرد: در این طرح هزینه‌های بستری، جراحی‌های تخصصی، آمبولانس، انواع خدمت‌های‌ پاراکلینیکی، آزمایش، ویزیت و دارو، دندانپزشکی، عینک، رفع عیوب انکساری چشم و سمعک براساس میزان تعهد قرارداد تحت‌پوشش قرار می‌گیرد.

خاطرنشان می شود متقاضیان دریافت این خدمات می توانند با مراجعه تارنمای شرکت به نشانی www.kins.ir  بخش خدمات غیرحضوری ثبت‌نام کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن 89382 با کارشناسان بیمه کوثر در ارتباط باشند.

ثبت‌نام طرح آرامش ویژه بازنشستگان نیروهای مسلح آغاز شد

ثبت‌نام طرح آرامش ویژه بازنشستگان نیروهای مسلح آغاز شد

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو