۷۸۳
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹
تعداد بازدید: ۱۳۷۲۸
شما هم یکی از 150 برنده 2 میلیون ریالی ما باشید
دومین مسابقه مجازی فرهنگی در دوران کرونایی و با شعار «ما کنارتان هستیم» از 21 تا 30 آبان ماه برگزار می‌شود.

با شیوع ویروس کرونا و احتمال به خطر افتادن سلامتی پیشکسوتان و اعضای کانون بازنشستگان ناجا، برنامه‌های مصوب فرهنگی کانون در سال 1399 ازجمله برگزاری ضیافت‌ها و محافل انس و الفت و ورزش همگانی و ... با مشکل اجرا مواجه شد. بر همین اساس هیات مدیره کانون بازنشستگان ناجا تصمیم گرفت که به‌منظور تقویت روحی و نشاط اعضا در دوران محدودیت خروج از منزل، تا پایان سال در مناسبت‌های مختلف چند مسابقه تحت عنوان  «ما کنارتان هستیم»  برای اعضای محترم کانون بازنشستگان ناجا برگزار شود.

در دومین مرحله این مسابقه که با نگاهی به مناسبت های با آبان ماه 99 برگزار می شود، 10 سوال متناسب با موضوعات مهم ماه از جمله  بزرگداشت ولادت باسعادت رسول اکرم (ص)، میلاد با سعادت امام جعفر صادق (ع) مؤسس مذهب جعفری، روز ملی مبارزه با استکبار و روز دانش‌آموز ، 10 سؤال طراحی و به شرح زیر در کانال سروش و پایگاه اطلاع‌رسانی (سایت) درج‌شده است.

اعضای محترم و خانواده آنان می‌توانند با ارسال پاسخ از طریق تلفن همراه خود و به روش زیر در این مسابقه شرکت نمایند.

پاسخ مسابقه یک عدد 23 رقمی است و برای به دست آوردن آن کافی است ابتدا 13 رقم شماره شناسایی خود یا سرپرست خانواده را نوشته و سپس پاسخ سؤالات را که به‌صورت یک عدد 10 رقمی در ادامه آن به شماره پیامک 300042844 ارسال نمایید. ضمناً از درج نام و مشخصات و یا هرگونه حرف یا کلمه اضافه‌ای در متن پیامک خودداری شود.

خاطرنشان می شود در صورت داشتن هرگونه ابهام یا سوالی با شماره تلفن 42844293 تماس حاصل فرمائید.

 دومین مرحله مسابقه مجازی فرهنگی « ما کنارتان هستیم»

تذکر: پاسخ مسابقه صرفا به سامانه 300042844 ارسال شود و از ارسال پاسخ به سرشماره های دیگر خودداری شود.

زمان ارسال: 21 تا 30 آبان ماه

 

 

دومین مرحله مسابقه مجازی فرهنگی « ما کنارتان هستیم»

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار استان ها
نشریات
+ آرشیو